پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
مدیران پرسپولیس عادت کرده‌اند هر ماه، چند طلبکار را مقابل دفتر باشگاه ببینند.

شعار سال: به تازگی، یک طلبکار جدید با یکسری مدارک و اسناد با محمدحسن انصاری‌فرد دیدار داشته و خواستار دریافت سه میلیارد تومان، طلب خود شده است. این فرد، ماجرای جالبی دارد. او صاحب یک آژانس هواپیمایی است که سفرهای پرسپولیس از آن طریق انجام می‌شود. این فرد مدعی است طی ماه‌های قبل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت خرید بلیت هواپیما از باشگاه طلبکار است. باقی طلب او، عجیب‌تر است.
این فرد که در امارات سکونت دارد، پرسپولیسی‌ها را نجات داد. ماجرا مربوط به بازی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان است. دیداری که روز ۱۸ فروردین امسال در ورزشگاه زعبیل امارات، استادیوم اختصاصی باشگاه الوصل به عنوان کشور ثالث برگزار شد. قبل از آن دیدار، مسئولان ورزشگاه زعبیل از پرسپولیسی‌ها که میزبان صوری دیدار بودند، طلب پول کردند. ایرج عرب که پولی در بساط نداشت، به دنبال مذاکره با طرف اماراتی بود، اما آن‌ها گفتند یا پول بدهید، یا بازی در این استادیوم برگزار نمی‌شود!
به همین علت، با عجله فراوان، عرب با فرد مورد اشاره تماس گرفت و از او طلب کمک کرد. این فرد نیز در عرض ۳۰ دقیقه، چک ضمانتی به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان (بر مبنای دلار) به پرسپولیسی‌ها داد تا کارشان راه بیفتد. بازی که با برد دو بر صفر پرسپولیس تمام شد، فرد مورد نظر نیز دنبال پول خود و بازپس گیری چک ضمانتش افتاد ولی تا روز گذشته، خبری از پول نشد تا او، اعتراض خود را نزد انصاری‌فرد ببرد.
این فقط یکی از ده‌ها مشکل عجیب و پیچیده‌ای است که مدیرعامل جدید پرسپولیس باید با آن، دست و پنجه نرم کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 10 شهریور 98، کد مطلب: 1295405: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین