پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور گفت: پوشش‌های بدن‌نما و سرشار از امیال جنسی را همین واردات دامن زده و بازار ما را از لباس‌های غیر متعارف و ضد ارزشی پر کرده است.

شعارسال: کبری خزعلی ظهر امروز در همایش زینبیون کرمان که به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در خانه شهر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: زنان جامعه اسلامی کاری فاطمی و زینبی بر دوش دارند و امانتدار خون شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه زینب کبری (س) پیام‌آور کربلا بود، گفت: این پیام‌آوری باید تا زمان ظهور وجود داشته باشد و امروز نیز زنان ایران اسلامی پیام‌آوران راه شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور با بیان اینکه دشمنان خود را بشناسید و رفتار و اعمال آنها را بررسی کنید، افزود: شیطان‌شناسی مقدم بر توحید است و پیامبران الهی آمدند تا ما را شفاف کرده و فطرت وجودی مان را به خودمان یادآوری کنند.

خزعلی با اشاره به اینکه لذت تحریم نیست بلکه یک تعریف دارد، خاطرنشان کرد: تعریف آن این است که دنبال لذت‌هایی باشیم که دائمی بوده و کمال انسانی را می‌رساند نه لذت‌های کوتاه مدت و دنیایی که انسان را به سمت نابودی می‌کشاند.

وی با اشاره به اینکه تکرار مسائل مذهبی، جان بخشیدن به روح و روان انسان است و باعث می‌شود به بیراهه نرویم، گفت: بعضی‌ها در رسیدن به کمال، آدرس را اشتباهی می‌روند و باید دنبال آدرس واقعی بگردند.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور با اشاره به اینکه مسئله حجاب و عفاف در جامعه یک مسئله مهم و غیرقابل انکار است، افزود: از صدر اسلام و در همین زمان معاصر دشمن هر زمان خواسته به جامعه اسلامی ضربه بزند از سمت زنان ورود پیدا کرده و دست روی بی‌حجابی و بی‌عفتی در جامعه اسلامی گذاشته است.

وی اظهار داشت: نعمت آرامش یکی از نعمت‌های خاص خداوند است و خداوند لباس را برای پوشش انسان معرفی کرده تا آرامش او حفظ شود.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور با اشاره به اینکه بدن‌نمایی وسوسه شیطانی است که دشمن در حال ترویج آن در جامعه اسلامی است، فزود: این اعمال جراحی متعدد بر روی اندام و پوشیدن لباس‌های بدن‌نما همه حرکتی است برای اینکه از زن به عنوان ابزاری برای لذت‌جویی‌های خود استفاده کنند در حالی که تمام زیبایی‌های یک زن مربوط به خانواده‌اش است.

وی با اشاره به اینکه پدران خانواده وظیفه سنگینی در مقابل دختران خود دارند، تصریح کرد: پدران تنها کارت پول نیستند بلکه باید نیازهای عاطفی خانواده و دختران خود را نیز تامین کنند.

خزعلی با بیان اینکه اگر دختری در خانواده نیازش را تامین نکند به خیابان می‌رود، گفت: پدر و مادر باید جوابگوی نیاز عاطفی فرزندان در خانواده باشند و به آنها توجه کنند.

وی با بیان اینکه حجاب را از کودکی به فرزندان خود آموزش دهید، گفت: اهمیت حجاب باید در مهدهای‌ کودک‌‌ نهادینه شود چرا که شخصیت افراد در قبل از هفت سالگی شکل می‌گیرد.

رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان کشور با اشاره به اینکه تغییر رفتار کودک پس از هفت سالگی بسیار سخت است، افزود: باید حیا و عفافی که در فطرت کودک ماست در قبل از هفت سال شکوفا شود و در مسیر تربیت دینی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بدحجابی و بی‌عفتی تزلزل خانواده‌ها را در بر دارد، گفت: مادران ما باید منتظران ظهور را پرورش دهند نه اینکه منحرفان به اسلام را خدای نکرده به وجود آورند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با انتقاد از قاچاق بی‌رویه کالا در کشور به ویژه البسه وارداتی نامناسب‌ اظهار داشت: بازار پر است از لباس‌های ایتالیایی و ترکیه‌ای که فقط بی‌حجابی و بی‌بند و باری را در جامعه اسلامی ترویج می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید در این زمینه پاسخگو باشد، گفت: این یک حجاب وارداتی است که با هدف ریشه‌کنی اسلام و انقلاب به کشور می‌آید.

خزعلی با بیان اینکه بارها در تاکیدات مقام معظم رهبری هم آمده که از قاچاق کالا حلوگیری شود اما اقدام اساسی انجام نگرفته است، افزود: اقتصاد چه کسانی از این قاچاق کالا تامین می‌شود و دست کدام آقازاده‌ها در کار است که دولت قدرت جلوگیری از قاچاق کالا به کشور را ندارد.

وی تصریح کرد: پوشش‌های بدن‌نما و سرشار از امیال جنسی را همین واردات دامن زده و بازار ما را از لباس‌های غیر متعارف و ضد ارزشی پر کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 24 تیر 1395، کدمطلب: 1129937 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین