پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: پدیده عفت و حجاب خاص مسلمانان نیست بلکه همه ادیان جهان را شامل می‌شود و امنیت خانواده در گرو حفظ عفاف و حجاب است

شعار سال: بمناسبت هفته عفاف و حجاب، نشست خبری با همین عنوان، با حضور جمعی از اصحاب رسانه، در سازمان جامعه زنان سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

معصومه حکیمیان معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: بر اساس دستورالعمل صادره از وزارت کشور، برنامه ها و فعالیت‌های هفته عفاف و حجاب موضوع پرور خواهد بود و هر استان تمام تلاش خود را باید بکار گیرد که برنامه‌های این هفته اثرگذاری خود را در طول سال داشته باشد و این حرکت یک جهش سالانه است.
وی به جامعیت عفاف در یک فرد اشاره کرد و افزود: پدیده عفاف و حجاب تنها در پوشش فرد نیست بلکه افراد جامعه باید منش، رفتار و گفتار عفیفانه داشته باشند و این پدیده همه ادیان جهان را شامل می‌شود و خاص مسلمانان نیست و امنیت خانواده در گرو حفظ عفاف و حجاب خواهد بود.
حکیمیان اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب مختص دختران و زنان نیست بلکه با توجه به آیات قرآن زندگی عفیفانه در زنان، دختران، مردان و پسران به یک اندازه باید مورد توجه قرار گیرد و در آن صورت در یک جامعه امنیت خانواده پایدار خواهد ماند.
در این نشست تجری معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان گلستان ضمن تشریح برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در گلستان گفت: اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده از مهمترین برنامه‌های این هفته است که دوشنبه 21 تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و این اجتماع در گرگان از چهار مسیر آغاز و محل ادغام اجتماع در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهد بود.
وی برپایی نمایشگاه با موضوع عفاف و حجاب، تجلیل از چهره‌های برتر عفاف و حجاب، اهدا گل به افراد محجبه در سطح شهرستان‌های استان و قرائت بیانیه هفته عفاف و حجاب در نماز جمعه این هفته در سطح استان را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب عنوان کرد.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 21 تیر 1395، کد مطلب: 196148:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین