پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۳۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۵
رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حجاب انسانیت زن را در جامعه نشان می‌دهد، گفت: باید جهت اجرای احکام الهی در جامعه از مسوولین مطالبه‌گری باشیم زیرا کسی که در جمهوری اسلامی مسوولیتی را می‌پذیرد باید احکام الهی را اجرا کند.
شعارسال: مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه باید در برابر تهاجمات فرهنگی در جامعه همچون رقص دختران در برج میلاد مقابله کنیم، اظهار داشت: حجاب و عفاف یک موضوع مهم با زیر ساختی عمیق است که مسیر حرکت‌ به سمت تمدن اسلامی است.

وی افزود: زنان غرب در ۲۰۰ سال گذشته، پوشش سر داشتند. وقتی این پوشش از دست رفت کرامت زن، خانواده و طهارت نسل دچار مخاطره شد به طوری که امروز بیش از ۵۰ درصد فرزندان متولد شده در آمریکا و اروپا نامشروع به دنیا آمده‌اند. این فرزندان نامشروع معضلات بسیار زیادی برای جامعه انسانی و عفیف به بار می‌آورند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور خاطرنشان کرد: پوشش و حجاب یک موضوع زیرساختی برای ساختن جامعه پویا، با نشاط و متعالی است لذا وظیفه ما پاسداران این است که جهت تبیین حجاب و بصیرت‌افزایی جامعه نسل جوان به تک تک خوابگاه ها و مدارس برویم.

اصلانی با بیان این که حجاب برای حفظ کرامت الهی زن است، عنوان کرد: حجاب حق مسلم زنان است که انسانیت‌شان به جای جسمیت و جنسیت‌شان در جامعه دیده شود. برای آگاهی نسل جوان باید این مساله را روشنگری کنیم.

وی ادامه داد: باید جهت اجرای احکام الهی در جامعه از مسوولین مطالبه گر باشیم. کسی که در جمهوری اسلامی مسوولیتی را می‌پذیرد باید احکام الهی را اجرا کند، در غیر این صورت حق ندارد در جامعه اسلامی مسئولیت بپذیرد.

اصلانی در خصوص فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: کشور‌های سوریه و عراق درخواست مربی از ما کرده‌اند. سوریه جهت تربیت مربی مشاوره و عراق جهت تربیت مربیان قرآن درخواست همکاری کردند. سرفصل‌های آموزشی و رایزنی انجام شده است و این برنامه‌ها در دو فصل، حضوری و مجازی طراحی شد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور درباره برنامه‌های سال آینده این سازمان، عنوان کرد: سال آینده بحث توانمندسازی مدیران را در دستور کار داریم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دفاع مقدس ، تاریخ انتشار: 24 دی 1396 ، کدخبر: 283472 ، www.defapress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
حجاب زمانی ارزش پیدا میکند که زن با اختیار و تمایل خود آن را گذاشته باشد ، اجبار و تحمیل آن نتیجه عکس خواهد داد همانطور که الان در جامعه تماشا میکنید
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
ای کاش که در مورد حجاب کمی با مطالعه تر و سعه صدر بیشتری در ایران کار میشد تا حتی کسانی هم که حجاب رو انتخاب میکنند از ته دلشون و با ایمان باشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
0
0
امروزه متاسفانه در ایران با توجه به اینکه امپراطوری رسانه های داخل در دست جریان خاصی است از بسیاری از برنامه های دینی سو استفاده سیاسی میشود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین