پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: ستاد ساماندهی شئون فرهنگی بایستی خنثی‌سازی هجمه نرم دشمن را دنبال کند و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی گام بردارد.

شعار سال: حجت الاسلام صفر قربانپور در اولین جلسه سال جاری ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان مرکزی اظهار داشت: جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در شهرستان ها باید جدی گرفته شده و طی نشست های اختصاصی برگزار شود تا خروجی مثبت داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: کلیات فعالیت ستاد ساماندهی شئون فرهنگی برگرفته از مبانی و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است که با تمام توان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

قربانپور یکی از رسالت های این ستاد را رصد کردن مناسبت هایی که در سطح استان برگزار می شود برشمرد و بیان کرد: این مناسبت های مذهبی و ملی بایستی به دور از حاشیه باشد، همچنین ستاد ساماندهی شئون فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی با جدیت و تلاش مضاعف گام بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان ساخت: حضور و اقدام خودجوش مردم در برپایی جشن های مذهبی یک اقدام مهم است که ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان باید هدایت صحیح این برنامه های دینی را دنبال کند.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت های مهم ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خنثی سازی توطئه های نرم دشمنان نظام است که در عرصه فرهنگی اعتقادات و نظام خانواده را نشانه گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اراک 365 ، تاریخ انتشار 11 اردیبهشت 97، کدمطلب: 7993، www.arak365.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین