پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۴۴۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
با توجه به برخی شرایط ماه‌های اخیر در وزارت ورزش و فدراسیون والیبال احتمال جابه‌جایی مدیریتی در این وزارتخانه می‌رود. کناره‌گیری محمدرضا داورزنی از مهم‌ترین معاونت وزارت ورزش موضوع جدیدی نیست، اما اتفاقات اخیری که پیرامون وی رخ داده، باعث بازگشایی دوباره پرونده مربوط به آن شده است. این معاون وزیر چندی پیش بنا بر دلایلی نامشخص از سوی مراجع نظارتی احضار شد.

شعار سال: با توجه به برخی شرایط ماه‌های اخیر در وزارت ورزش و فدراسیون والیبال احتمال جابه‌جایی مدیریتی در این وزارتخانه می‌رود. کناره‌گیری محمدرضا داورزنی از مهم‌ترین معاونت وزارت ورزش موضوع جدیدی نیست، اما اتفاقات اخیری که پیرامون وی رخ داده، باعث بازگشایی دوباره پرونده مربوط به آن شده است. این معاون وزیر چندی پیش بنا بر دلایلی نامشخص از سوی مراجع نظارتی احضار شد.

اگرچه نتیجه این احضار همچون دلیل آن به‌صورت دقیق مشخص نشد، اما همین مساله کناره‌گیری او از معاونت کلیدی وزارت ورزش را محتمل‌تر کرده است. این درحالی است که طی ماه‌های گذشته و بعد از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون والیبال که منجر به کنار رفتن زودهنگام احمد ضیایی از ریاست این فدراسیون شد نیز صحبت‌هایی مبنی بر استعفای داورزنی از وزارت ورزش به خاطر ورود دوباره به والیبال مطرح شده بود. حالا اما با اتفاقات رخ داده پیرامون وی احتمال اتخاذ چنین تصمیمی توسط او پررنگ‌تر شده به خصوص که آغاز پروسه انتخابات فدراسیون والیبال هم در دستور کار وزارت ورزش قرار گرفته است. طبق اعلام وزارت ورزش قرار است از ۷ مردادماه ثبت‌نام کاندیداهای ریاست در فدراسیون والیبال آغاز شود. داورزنی تجربه ۱۰ سال ریاست در این فدراسیون را دارد که با اتفاقات مهمی مانند اولین حضور در لیگ جهانی، ورود به المپیک بعد از ۵۲ سال و البته اولین قهرمانی در آسیا همراه بود. وی پیش از ورود به وزارت ورزش برای مدت ۱۰ سال (از سال ۱۳۸۵) ریاست فدراسیون والیبال را عهده‌دار بود ضمن اینکه همزمان با معاونت وزارت ورزش و برای مدت یک سال هم سرپرستی فدراسیون والیبال را بر عهده داشت. داورزنی با وجود دوری سه ساله از مدیریت والیبال، همچنان عضو هیات رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی این رشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد ، تاریخ انتشار 3مرداد 98، کد خبر: 3552027، www.donya-e-eqtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین