پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مجوز ساخت‌وساز در حریم این اثر ملی ثبت شده را اداره کل میراث فرهنگی استان تهران صادر کرده است. با این وجود پس از ساخت این بنا، حالا اداره کل میراث فرهنگی استان مدعی شده باید کمتر از حد مجاز باشد.
شعار سال:مجوز ساخت‌وساز در حریم این اثر ملی ثبت شده را اداره کل میراث فرهنگی استان تهران صادر کرده است. با این وجود پس از ساخت این بنا، حالا اداره کل میراث فرهنگی استان مدعی شده باید کمتر از حد مجاز باشد.
حریم بزرگترین کلیسا تهران نقض شد

 این ساختمان قرار است ۶ طبقه باشد که چهار طبقه از آن روی زمین است. کاربری آن را هم کارفرما روی تابلو ساختمان تجاری، مسکونی و صنایع دستی اعلام کرده است. ساخت‌وساز در این بنا که از اول آذر ماه شروع شده قرار است تا پایان سال ۹۸ ادامه داشته باشد.

محسن شیخ‌الاسلامی، معاون میراث فرهنگی استان تهران از پاسخگویی در این باره امتناع کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که وی استعفا خود را از این سمت نیز ارائه کرده است. پیش از این موضوع نقض حریم آثار تاریخی دیگر تهران مانند ساخت‌وساز در حریم کاخ گلستان مطرح بود.

کلیسا سرکیس مقدس در خیابان کریمخان زند، ابتدا خیابان نجات الهی با هزینه شخصی فردی خیر از ارمنی‌های ایران به نام «مارکار سرکیسیان» در سال ۱۳۴۹ بنا شد و مقر خلیفه‌گری ارامنه تهران از کلیسای مریم مقدس به این محل انتقال یافت. این اثر در سال ۸۱ به عنوان اثر ملی ثبت شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:7مرداد1398،کدخبر:۲۱۶۶۶،eskannews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین