پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: دستاوردهای منفی عملکرد دولت و مجلس به حساب اصلاح طلبان نوشته شده است و قابل انکار نیست و نمی توان مردم را فریب داد.

شعار سال: سیدمصطفی میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص سهم اصلاح طلبان در وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم گفت: کلا عملکرد دولت و مجلس خاطره بسیار تلخی در ذهن مردم به جای گذاشته که حکایت از عدم رضایت آنها از عملکرد اصلاح طلبان می‌کند و بعید لست بتوانند در مجالی که پیش رو دارند خود را اصلاح کنند.

وی افزود: دستاوردهای منفی عملکرد دولت و مجلس به حساب اصلاح طلبان نوشته شده است و قابل انکار نیست و نمی توان مردم را فریب داد. بهتر است خودشان اعتراف کنند و این یک سال و نیم باقی مانده برای اصلاح خود و خدمت به مردم استفاده کنند.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: من امیدوارم این عملکرد ضعیف موجب یأس مردم نشود و از شور انتخابات نکاهد، والا ریزش آراء اصلاح طلبان قطعی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 10 مرداد 98، کد مطلب: 4681080: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
بیکفایتی دولت باعث شد که اصلاح طلبان جایگاهشون را در حامعه از دست بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین