پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۲۲۵۹۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از رسانه ها درخواست کرد که پیگیر فرار مالیاتی یکی از بانک ها باشند. بهرام پارسایی، پنجشنبه 17 مرداد، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از بانک ها فرار 2 هزار میلیارد تومانی مالیاتی دارد و امیدواریم که رسانه ها همچون دیگر ابعاد، این موضوع را به عنوان یک مطالبه دنبال کنند.

شعار سال: بهرام پارسایی، پنجشنبه 17 مرداد، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: یکی از بانک ها فرار 2 هزار میلیارد تومانی مالیاتی دارد و امیدواریم که رسانه ها همچون دیگر ابعاد، این موضوع را به عنوان یک مطالبه دنبال کنند.

پارسایی بدون اشاره به نام بانک مورد نظر، گفت: سازمان امور مالیاتی، در مقابل تولید کنندگان و صنعتگران و فعالان اقتصادی، برای دریافت مالیات قانونی محکم می ایستد، اما در موضوع یک فرار مالیاتی بزرگ، انتظار واکنش مطلوبتر و قانونی از طرف دستگاه مرتبط وجود دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 17مرداد 98، کد خبر: 98051708811، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین