پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
چهره مذهبی مخالف دولت ترکیه که پیروانش به کودتا در ترکیه متهم شده اند، اعلام کرد ازهرگونه حکم استرداد آمریکا متابعت خواهد کرد.

شعار سال:

به نقل از رویترز، فتح الله گولن یک روحانی مستقر در آمریکا که پیروانش به کودتا درترکیه متهم شده اند روز یکشنبه اعلام کرد که وی ازهرگونه حکم استرداد آمریکا متابعت خواهد کرد ولی وی عقیده دارد که رجب طیب اردوعان رئیس جمهوری ترکیه خود این کودتا را راه انداخته است.

گولن از طریق یک مترجم در پنسیلوانیا محل زندگی خود گفت :' من درمورد درخواست استرداد نگران نیستم.'

ترکیه گفته است که درحال تهیه یک درخواست استرداد این روحانی است. دولت آمریکا گفته است که هرگونه درخواست رسمی را مورد بررسی قرارخواهد داد.

با این حال، گولن بار دیگر اظهار داشت که ترکیه شاهد کودتاهای زیادی بود و این یکی شبیه آنها نبوده و وی عقیده دارد که اردوغان دست به این کار زده تا مخالفانش را بیش از پیش سرکوب کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 28 تیر 1395، کد مطلب: 5696076: www. yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین