پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
وزیر نیرو روز پنجشنبه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح آب و برق خراسان جنوبی وارد این استان در شهرستان طبس شد.

شعارسال: وزیر نیرو روز پنجشنبه برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح آب و برق خراسان جنوبی وارد این استان در شهرستان طبس شد.

رضا اردکانیان بدو ورود به فرودگاه طبس مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه طبس، مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

جمعی از معاونان وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، وزیر نیرو را در این سفر همراهی می‌کنند.

بازدید از نیروگاه زغال‌سوز در حال ساخت و آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به طبس از برنامه‌های سفر اردکانیان به این شهرستان است.

وی در ادامه این سفر یک روزه به بیرجند مرکز استان می‌رود و بازدید و افتتاح چند طرح آبرسانی و برق در شهرستان‌های بیرجند و سربیشه را در برنامه دارد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و شرکت در نشست جمع‌بندی با حضور مسئولان و مدیران صنعت آب و برق استان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در این سفر است.

استان مرزی خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و فاصله طبس تا بیرجند ۲۷۰ کیلومتر است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 24 مرداد 98، کد خبر:83437817 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین