پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۵
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ‌دولت انجام طرح‌ها را اولویت‌بندی کرده و بر این اساس طرح‌های اولویت‌دار کمبود بودجه ندارد.

شعار سال: دکترمحمد باقر نوبخت روز پنجشنبه در بازدید از طرح آزادراهتبریز - بازرگان اظهار کرد:۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که برای پایان و تکمیل این طرح‌ها تا ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود:‌ اجرای این طرح‌ها اولویت گذاری شده تا برای اجرای آنها مشکلی به لحاظ مالی وجود نداشته باشد و بر این اساس برای طرح آزادراهتبریز - بازرگان نیز مشکل مالی و مشکلپیمانکار و سرمایه‌گذار نداریم.


دکتر نوبخت ادامه داد:‌ ٣٧ کیلومتر از ٥٢٠ کیلومتر آزادراه تبریز بازرگان از سمت آذربایجان شرقی در حال اجراست که سال آینده به پایان می‌رسد.

وی افزود: برای انجام ادامه طرح تا بازرگان قطعات دیگری وجود دارد که جهت اجرای آن ‌ برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی همچنین در خصوص طرح مدول دوم تصفیه خانه تبریز گفت: ‌ برای اجرای این طرح نیز مشکلی از بابت منابع مالی وجود ندارد و از محل اعتبارات آب‌های مرزی تامین می‌شود.

وزیر راه و مدیرعامل شرکت توسعه زیرساخت و حمل و نقل کشور نیز در این دیدار گفت: ۳۷ کیلومتر از این آزادراه اوایل سال آینده به پایان می‌رسد.

خیرالله خادمی با بیان اینکه طول این طرح۵۲۰ کیلومتر است افزود: تاکنون ۶۰۶ میلیارد تومان برای این طرح هزینه شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت، تاریخ 24 مرداد 98، کد مطلب: 326405: www.dolat.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین