پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار کرد: در حال حاضر میزان بهره مندی روستاییان خراسان شمالی از راه مناسب از میانگین کشوری پایین تر و بهره مندی آنان از راه مناسب حدود ۴۴ درصد است.
شعار سال: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شاخص بهره‌مندی راه‌های روستایی این استان از میانگین کشوری ۸ درصد پایین تر است.

علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در حال حاضر میزان بهره مندی روستاییان خراسان شمالی از راه مناسب از میانگین کشوری پایین تر و بهره مندی آنان از راه مناسب حدود ۴۴ درصد است.

بدیعی مقدم گفت: طول راه های روستایی خراسان شمالی چهار هزار و ۷۰۰ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه ۱۳ کشورهای استان قرار گرفته است.

وی در ادامه به تشکیل گروه ساخت راه روستایی در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در سطح کشور، ساخت راه‌های روستایی به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای واگذار شده، یک اکیپ برای ساخت راه در محورهای روستایی استان تشکیل شده که به صورت امانی، نسبت به اجرای این پروژه ها اقدام می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اولویت در اجرای این طرح ها، ساخت و تکمیل راه برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است.

بدیعی مقدم مطرح کرد: تلاش داریم از تمام توان و تجهیزات برای سرعت دادن به پروژه های راهسازی در محورهای روستایی بهره ببریم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:31مرداد1398،کدخبر:4696295،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین