پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
استاندار خراسان‌شمالی گفت: ۹۶ نقطه پرتصادف در استان باید اصلاح شود. محمد علی شجاعی در نشست مشترک با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، نگهداری و مرمت راه‌ها را یکی از مهمترین اقدامات در بحث استمرار بهره برداری از زیربناهای حمل و نقل زمینی قلمداد کرد
شعار سال: استاندار خراسان‌شمالی گفت: ۹۶ نقطه پرتصادف در استان باید اصلاح شود.
محمد علی شجاعی در نشست مشترک با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، نگهداری و مرمت راه‌ها را یکی از مهمترین اقدامات در بحث استمرار بهره برداری از زیربناهای حمل و نقل زمینی قلمداد کرد و افزود: با توجه به این که نیمی از استان خراسان شمالی در منطقه کوهستانی قرار گرفته است، روسازی اکثر راه‌های ارتباطی استان متأثر از تغییرات آب و هوایی دچار خرابی آسفالت می‌شوند که نیازمند توجه ویژه و روکش مجدد است.

وی ادامه داد: به دلیل افزایش بی سابقه بارندگی‌ها از ابتدای سال جاری و وقوع سیلاب‌ها و آب شستگی برخی راه‌ها، میزان خرابی‌ها تشدید یافته است و بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت اجرای روکش آسفالت برخی از محورهای مواصلاتی استان خواستار صدور دستورات لازم برای تأمین نیازهای استان در این حوزه هستیم.
شجاعی در ادامه موضوع تأمین اعتبار اصلاح نقاط پرتصادف استان را مطرح کرد و گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در استان خراسان شمالی بنابراین رفع و اصلاح نقاط پر تصادف به تعداد ۹۶ نقطه در سطح راه‌های حوزه استحفاظی استان، بر اساس طرح‌های مطالعاتی انجام شده مورد تاکید است.
وی بر تأمین اعتبار تابلو و علائم مورد نیاز راه‌های استان هم تاکید کرد و افزود: علائم جاده‌ای به عنوان زبان گویای جاده‌ها، نقش مؤثری در افزایش ایمنی راه‌ها و راهنمایی و هدایت کاربران جاده‌ای دارند.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر صدور دستورات لازم برای تأمین و تخصیص اعتبار برای تأمین تابلو و علائم مورد نیاز محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی استان تاکید کرد.
بر اساس این گزارش در این نشست موضوعات چارت تشکیلاتی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمه و تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مواصلاتی و خسارت‌های ناشی از سیل نیز مطرح شد.
محمد علی شجاعی در نشست مشترک با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مسائلی همچون پیگیری مسائل و مشکلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعم از تأمین اعتبار برای اصلاح نقاط پرتصادف، تأمین تابلو و علائم مورد نیاز جاده‌های استان، روکش آسفالت، چارت تشکیلاتی و اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های مواصلاتی، خسارات ناشی از سیل و سایر موارد مورد نیاز در این حوزه را عنوان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:16 اردیبهشت1398،کدخبر:98021608330،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین