پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۲۸۷۵۴
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
ابراهیم درستی شامگاه جمعه در همایش نقش تجار و توزیع در رونق تولید با بیان اینکه با این رکودی که وجود دارد در بخش مالیات فشار زیادی بر اصناف وارد می‌شود، اظهار داشت: ۸۳۰۰ اتحادیه و ۳۵۰ اتاق اصناف در سراسر کشور با مشکل مالیاتی مواجه هستند در حالی که فرار مالیاتی در بخش غیررسمی باید مورد توجه قرار گیرد.
شعار سال:نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در اتاق اصناف ایران با تاکید بر مشکل مالیاتی اصناف کشور  گفت: ما ۸۳۰۰ اتحادیه و ۳۵۰ اتاق اصناف در کشور داریم که مشکل مالیات، مشکل اکثر آنهاست.

ابراهیم درستی شامگاه جمعه در همایش نقش تجار و توزیع در رونق تولید با بیان اینکه با این رکودی که وجود دارد در بخش مالیات فشار زیادی بر اصناف وارد می‌شود، اظهار داشت:  ۸۳۰۰ اتحادیه و ۳۵۰ اتاق اصناف در سراسر کشور با  مشکل  مالیاتی مواجه هستند در حالی که فرار مالیاتی در بخش غیررسمی باید مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس اول اتاق اصناف تهران گفت: در بخش مالیات بر ارزش افزوده از هر کالایی چندین بار مالیات گرفته می شود در صورتی که مالیات بر ارزش افزوده باید مانند بقیه کشورها مالیات بر مصرف باشد و هر کسی که بیشتر مصرف کرد بیشتر مالیات پرداخت کند.

نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف ایران تاکید کرد: مسئولان و نمایندگان مجلس باید فرار مالیاتی که در بخش غیررسمی است و هزینه‌هایی که اصناف متهم می‌شوند را در نظر بگیرند.

درستی افزود: هر جا قرار است کسب و کاری انجام شود اول بیمه و مالیات ورود می‌کنند و علاوه بر این اصناف به عناوین مختلف شرکایی پیدا کرده‌اند که یکی از آنها نمایشگاه‌های فصلی و غیرفصلی مختلف است و این واقعا حق اصناف به عنوان بازوی توانمند نظام نیست.

وی گفت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم که در اصلاح قانون نظام صنفی به ما کمک کنند؛ زیرا با اصلاح این قانون بسیاری از مشکلات اصناف برطرف می‌شود.

درستی اظهار داشت: اصناف قشری هستند که واقعا مظلوم واقع شده‌اند و این در حالی است که هرکجا که قرار بوده خدمتی انجام شود در سیل، زلزله، مدرسه سازی و بسیار کارهای خیر دیگر ،اصناف پیش قدم بوده‌اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:1شهریور1398،کدخبر:20010،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین