پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فردی ملبس به لباس ‌سربازی که دریکی از مناطق شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود، دستگیر و در بازداشت به سر می‌برد.

شعارسال: معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فردی ملبس به لباس ‌سربازی که دریکی از مناطق شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود، دستگیر و در بازداشت به سر می‌برد.

کلیپی در فضای مجازی منتشرشده و در آن فردی را با لباس نیروی انتظامی نشان می‌دهد که در حال سرقت یک جفت قالپاق اتومبیل است.

خبرنگار برای کشف صحت‌وسقم این کلیپ، به سراغ سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی فارس رفت تا اطلاعات بیشتری در این خصوص حاصل کند.

تعداد بازدید : 39

سرهنگ کاووس محمدی نیز اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه یک نفر ملبس به لباس سربازی دریکی از محله‌های شیراز اقدام به سرقت یک جفت قالپاق از یک سواری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمدی با ابراز تأسف از این حادثه افزود: مأموران پس از تحقیقات فنی و تخصصی و بررسی دوربین‌های مداربسته آن محله موفق شدند، فرد متخلف را شناسایی و دستگیر کنند.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد خاطرنشان کرد: پلیس با اشخاصی که قصد برهم زدن نظم و امنیت و آسایش شهروندان را داشته باشند بدون رعایت هرگونه ملاحظه‌ای برخورد قاطع و قانونی می‌کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398 ، کدخبر:www.mashreghnews.ir ، 989082 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین