پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۰۴۴
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
رئیس پلیس امنیت از بازداشت عوامل انتشار فیلم "بارش بادمجان از آسمان پایتخت" خبر داد. سردار علی ذوالقدری با اشاره به بازداشت عوامل انتشار کلیپ بارش بادمجان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: 24 اسفند کلیپی در فضای مجازی با محتوای بارش بادمجان از آسمان پایتخت بر سر شهروندان تهرانی منتشر شد که باز نشر دادن آن در شبکه‌های اجتماعی، سبب تشویش اذهان عمومی و سوءاستفاده و برداشتهای مختلف در این برهه حساس زمانی شد.

شعار سال: سردار علی ذوالقدری با اشاره به بازداشت عوامل انتشار کلیپ بارش بادمجان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: 24 اسفند کلیپی در فضای مجازی با محتوای بارش بادمجان از آسمان پایتخت بر سر شهروندان تهرانی منتشر شد که باز نشر دادن آن در شبکه‌های اجتماعی، سبب تشویش اذهان عمومی و سوءاستفاده و برداشتهای مختلف در این برهه حساس زمانی شد.

رئیس پلیس امنیت پایتخت افزود: با توجه به حواشی به وجود آمده ناشی از انتشار این کلیپ در فضای مجازی، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت وارد عمل شده و موفق شدند نفرات اصلی و عاملان انتشار این کلیپ را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: بررسی‌های پلیسی حکایت از این داشت، این افراد که از دانشجویان رشته‌های هنری دانشگاه‌های مختلف هستند پس از فیلمبرداری در اطراف برج میلاد و پارک پردیسان، با حضور در یکی از موسسه‌های هنری در حوالی میدان تجریش، این کلیپ را ساخته و از طریق جلوه‌های ویژه، آنها را به حالت نمایشی بارش بادمجان از آسمان پایتخت به تصویر کشیده‌اند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: صبح امروز مأموران پلیس پنج نفر از عاملان اصلی این کلیپ را با دستور قضائی بازداشت کردند و برای ادامه تحقیقات و بررسی‌های بیشتر به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

ذوالقدری با بیان اینکه این متهمان مدعی بودند بارها برای کارهای هنری و درسی خود از طریق ساخت جلوه‌های ویژه این نوع کلیپها را طراحی کرده و سپس آن را در گروه اجتماعی خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند، افزود: متهمان بیان کردند، پس از ساخت کلیپ بارش بادمجان در آسمان تهران، آن را همانند گذشته در گروه بارگزاری کرده اما متأسفانه عده‌ای فرصت‌طلب با سوء‌استفاده از فضای موجود جامعه این کلیپ را به عنوان بارش بلاهای آسمانی در فضای مجازی بارگذاری و سب تشویش اذهان عمومی شده‌اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینکه هر پنج دانشجو برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند از مردم خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکرده و اخبار و حوادث را از طریق رسانه‌های داخلی و قانونی دنبال کنند.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 اسفند    98، کد خبر:   2224639، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین