پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با تصویب قوانین زائد، اکثر کارکردهای بین‌المللی مناطق آزاد از بین رفته است.
شعار سال:نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با تصویب قوانین زائد، اکثر کارکردهای بین‌المللی مناطق آزاد از بین رفته است.
مناطق آزاد با قوانین زائد کارکرد خود را از دست دادند
جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 11 شهریور 98) اظهارداشت: امروزه کشور ایران با حضور مقتدرانه در همه عرصه‌های بین‌المللی به ویژه پاسخ عزتمندانه نیروی دریایی به توقیف غیرقانونی کشتی در جبل الطارق نشان داد که الحمدالله نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور، خوزستان دِین خود را ادا کرده است و آیا عملکرد دولت مردم آبادان و خوزستان برای حضرتعالی قابل دفاع می‌باشد؟ پس چرا خاطیان سیل اخیر در وزارت نیرو تاکنون به جرم سوء مدیریت در منابع آب کشور محاکمه نشده‌اند؟

مختار افزود: چرا با ذخیره‌سازی آب پشت سدها از یک سو باعث از بین رفتن نخل‌ها و از سوی دیگر با تکرار اشتباه و عدم رهاسازی منجر به از بین رفتن کشاورزی در آبادان و خرمشهر گردیده است، حاصل این سوء مدیریت در شهرستان آبادان باعث افت محسوس کیفیت آب شرب و کدورت آن که با چشم غیرمسلح قابل دیدن می‌باشد، شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: آقای رئیس جمهور، با تصویب قوانین زائد، اکثر کارکردهای بین‌المللی مناطق آزاد از بین رفته است و این محدودیت به حدی رسیده که مناطق آزاد نه تنها به شروع و تکمیل زیرساخت در محدوده خود نشده‌اند بلکه در حقوق کارمندان خود نیز مانده‌اند.

وی خطاب به زنگنه وزیر نفت، افزود: چرا در پالایشگاه آبادان قراردادها به تیپ حجمی منعقد می‌شود؟

مختار همچنین به رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: سود حاصل از فروش سوخت که از سال 92 تاکنون مسکوت مانده بود علیرغم پیگیری‌های مستمر و دستور شما در خصوص افتتاح حساب تاکنون هیچ وجهی به این حساب واریز نشده است؟ چرا در نحوه هزینه کرد مالیات بر ارزش افزوده و آلاینده آبادان نظارت نمی‌شود؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تا چه زمانی ما شاهد توافقات پشت پرده شورای اسلامی شهر بدون هرگونه خدمات رسانی شهری و مطالبات عمومی باشیم؟ تا چه زمانی وضعیت اسفناک خدمات شهری را به شیوه سیاسی بر گردن نمایندگان حواله کنیم؟

وی همچنین خطاب به اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده اروند کنار به قتلگاه تبدیل شده چرا اعتبار تأمین نمی‌شود؟ چرا برای فروش بلیت هواپیما با قیمت مناسب به شهروندان آبادانی اقدام نمی‌کنید؟

مختار خطاب به شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اظهارداشت: چرا مراکز درمان سازمان تأمین اجتماعی شهرستان آبادان خدمات قابل قبولی به بیمه‌‌شدگان نمی‌دهند و شهروندان با مشکلاتی از قبیل عدم داروخانه و نبود دارو مواجه شده‌اند، مگر جنابعالی وعده افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی را در هفته دولت نداده بودید؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خطاب به روحانی رئیس جمهوری بیان کرد: جناب آقای روحانی، براساس کدام قانون اسلامی، موضوع الحاق صنعت نفت آبادان به وزارت علوم و فناوری مطرح می‌شود که عیناً مغایر با قانون مصوب و شرع وزارت نفت است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:11شهریور1398،کدخبر:13980611000350،www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین