پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۰۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰
استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت اشتغال زنان گفت: هم اکنون یک پنچم بیکاران استان را بانوان تشکیل می‌دهند.

شعارسال: هوشنگ بازوند در جلسه روز (17 شهریور) اشتغال بانوان استان کرمانشاه، خواستار تعیین یک نماینده از میان زنان کارآفرین در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای انعکاس مشکلات آنها شد و گفت: جلسات اشتغال و سرمایه‌گذاری بانوان نیز باید هر سه ماه یکبار برگزار شود.

بازوند بر توجه ویژه به اشتغال و حضور زنان در بدنه مدیریتی استان هم تاکید کرد و افزود: هریک از فرمانداران باید یک معاون زن داشته باشند که این کار اکنون در شش فرمانداری استان انجام شده است.

وی، هدف اصلی تلاش‌های اقتصادی در استان را افزایش درآمد سرانه مردم دانست و افزود: برای تحقق این هدف نیازمند اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری در استان هستیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه استانی ثروتمند و با ظرفیت های بسیار بویژه در بخش گردشگری است، گفت: برای ایجاد اشتغال و ثروت در استان باید مشکل را با کمک همین جمعیت دو میلیون نفری استان حل کنیم و چشممان به خارج از کرمانشاه نباشد.

استاندار کرمانشاه معتقد است با رفع مشکل بیکاری، سایر مشکلات مانند نرخ تورم، آسیب‌های اجتماعی و ... نیز تا حد قابل توجهی مرتفع خواهد شد.

وی یکی از اولویت های تیم اقتصادی استان را بهبود فضای کسب و کار و کاهش بروکراسی اداری اعلام کرد و یادآور شد: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران باید مشکلات در این حوزه ها را با جزئیات و دسته‌بندی شده به مسئولین استان گزارش دهند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تسهیلات خوبی برای کمک به اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در نظر گرفته شده، گفت: اگرچه باید تسهیلات کم بهره در اختیار کارآفرینان گذاشت اما نباید آنها را به پول های رایگان (تسهیلات بلاعوض) وصل کنیم.

وی در ادامه از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی استان در زمینه تسهیل حضور سرمایه‌گذاران در این بخش انتقاد کرد و ادامه داد: این دستگاه بیشترین ظرفیت را دارد و باید فرش قرمز واقعی برای سرمایه‌گذاران پهن کند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار حضور مدیران در جلسات مرتبط با اشتغال شد و افزود: کسانی که به نمایندگی از مدیران کل به جلسه می‌ایند و اختیار تصمیم و حل مشکل ندارند بهتر است که در جلسه نباشند.

بازوند اشاره‌ای هم به بازگشایی مرز خسروی و نتایج آن برای کمک به اشتغال و سرمایه‌گذاری استان داشت و ادامه داد: باید در ایام اربعین پتانسیل‌های صنایع دستی و گردشگری استان را برای زوار به نمایش بگذاریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:71شهریور1398 ، کدخبر: 98061708816: www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
معاون فرمایشی و دستوری به چه درد می خورد
ناشناس
France
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
حالا این همه مدیر زن رو از کجا بیاریم؟
ناشناس
United States
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
0
خوش بحال زنها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین