پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۳۱۳۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۹
چهل‌و‌یکمین صحن شورای شهر همدان ظهر امروز با موضوع بررسی هشت نامه دنبال شد؛ در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر همدان با تقدیر از اعضای شورا در انتخاب مجدد او به عنوان رئیس سومین سال فعالیت دور پنجم اظهار کرد: در این دور از شورا همه اعضا همفکرند و عملکرد خوبی را دنبال می‌کنیم.

شعارسال: رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه خواسته ما ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری است گفت: شهردار در این خصوص پاسخگو باشد.

چهل‌و‌یکمین صحن شورای شهر همدان ظهر امروز با موضوع بررسی هشت نامه دنبال شد؛ در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر همدان با تقدیر از اعضای شورا در انتخاب مجدد او به عنوان رئیس سومین سال فعالیت دور پنجم اظهار کرد: در این دور از شورا همه اعضا همفکرند و عملکرد خوبی را دنبال می‌کنیم.

کامران گردان به عملیاتی شدن 85 درصد مصوبات دور قبل اشاره کرد و گفت: این امر به همت همه اعضا در سال دوم صورت گرفت و تلاش کردیم قوانین خوبی ارائه شود.

وی با اشاره به حضور دبیران کمیسیون‌ها در جلسات صحن شورا بیان کرد: پیشنهاد شده دبیران کمیسیون‌ها به مدت یک ماه به صورت آزمایشی برای مشاهده مصوبات و به منظور همفکری در جلسات صحن حضور داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و امور مالی شورای شهر همدان نیز در ادامه با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری تصریح کرد: بعد از گذشت چهار ماه از طرح این موضوع و پیگیری‌های اعضای شورا هیچ گونه ساماندهی در نیروی انسانی رخ نداده است.

اکبر کاووسی‌امید با تأکید بر اینکه این امر قابل قبول نیست افزود: اگر اتفاقی در این خصوص نیفتد برخورد قانونی خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه خواسته ما ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری بوده است، خاطرنشان کرد: شهردار در این خصوص پاسخگو باشد.

رئیس خدمات شهری شورای شهر همدان نیز با اشاره به اهمیت موضوع زیباسازی در شهر یادآور شد: در کنترل نظارت شهرداری چند وقتی است در تعویض کرکره‌های قدیمی مشکلاتی ایجاد و حتی منجر به تشکیل پرونده‌های قضایی در این خصوص شده است.

علی فتحی ادامه داد: با توجه به بحث زیباسازی در سطح شهر و امنیت کرکره‌های برقی باید به شهرداری اعلام کنیم که در خصوص تعویض کرکره‌های قدیمی مخالفت نشود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان نیز در ادامه اظهار کرد: طبق وعده شهردار قرار بود پل سردار همدانی تا پایان شهریورماه به اتمام برسد اما طی بازدید روز گذشته از این پروژه به نظر می‌رسد تا شهریورماه آینده هم به اتمام نرسد.

جواد گیاه‌شناس با بیان اینکه طولانی شدن اجرای این پروژه مردم را گرفتار کرده است گفت: به واسطه طولانی شدن اجرای این پروژه فصل گردشگری از دست رفت و میلیاردها یارانه سوخت به واسطه ترافیک در این منطقه هدر رفت.

وی با تأکید بر اینکه مردم پیگیر این موضوع از نمایندگان خود در شورای شهر هستند، بیان کرد: انتظار داریم شهردار در جلسه آینده صحن شورا در این خصوص پاسخگو باشد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار: 24 شهریور1398،کدخبر:13980624000550 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین