پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۴۳۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه فروش صندلی پزشکی در دانشگاه آزاد کذب است، گفت: صفحات مجازی که با عنوان فروش صندلی فعالیت می کنند، به دنبال اخاذی از مردم هستند.

شعارسال: معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه فروش صندلی پزشکی در دانشگاه آزاد کذب است، گفت: صفحات مجازی که با عنوان فروش صندلی فعالیت می کنند، به دنبال اخاذی از مردم هستند.

محسن نفر ، درباره صفحات مجازی که ادعای فروش صندلی پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه آزاد و پردیس ها را دارند، اظهار کرد: این اقدام اصلا امکان پذیر نیست و همه این موارد کذب و دروغ است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد علت وجود این صفحات مجازی را اخاذی از مردم عنوان کرد و گفت: مردم و دانشجویان نباید گول این صفحات و افراد را بخورند.

نفر در ادامه تاکید کرد که تاکنون موردی از فروش صندلی در رشته های علوم پزشکی این دانشگاه وجود نداشته است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود در برخی دانشگاه ها سهمیه ایثارگران در دانشگاه ها به فروش می رسد، افزود: فروش سهمیه ایثارگران نه تنها در دانشگاه آزاد بلکه در همه دانشگاه ها کذب و اصلا امکان پذیر نیست.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اضافه کرد: افراد تنها از طریق کنکور می توانند به دانشگاه ها وارد شوند و حضور آن ها بدون تایید آموزش دانشگاه امکان پذیر نیست. برای تمامی دانشجویان پذیرفته شده، سند پذیرش صادر می شود.

به گزارش مهر، برخی صفحات مجازی در اینستاگرام مدعی فروش صندلی پزشکی دانشگاه آزاد و پردیس ها هستند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 شهریور 98، کد خبر:4724001 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین