پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۶۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
مکالمه ناشناس با یکی از دلالان فروش صندلی رشته های پزشکی که میگوید هر کسی نمیتواند وارد این کار شود و آنها چون نفوذ دارند میتوانند ظرفیت خرید و فروش کنند.
شعار سال: رسوایی صندلی گیت در مارکت آموزشی دانشگاه آزاد منجر به برکناری 7 مدیر این دانشگاه شد .
طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد خبر از برکناری 7 تن از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی پس از محرز شدن تخلف آنان در پذیرش غیرقانونی داوطلبان پزشکی خبر داد.

طی هفته های گذشته خبری در خصوص اعتراض برخی دانشجویان دانشگاه آزاد به ممانعت از ادامه تحصیل توجه ها را به سمت ماجرای تازه ای در دانشگاه آزاد جلب کرد که در نوع خود می توان آن را یک رسوایی بزرگ قلمداد کرد.

عده ی زیادی از دانشجویان دانشگاه آزاد پیامکی دریافت می کنند که امکان ادامه تحصیل در رشته های پزشکی را ندارند و بایستی انصراف دهند.

با پیگیری رسانه ها مشخص شد که پذیرش بدون ضابطه دانشجویان که انتخاب ذخیره نام داده شده، تعداد زیادی از متقاضیان از طریق پیامک برای ثبت نام در رشته های پزشکی دعوت شده بودند و حتی کلاس های درسی آنان پس از اخذ شهریه نیز در مهرماه سال جاری آغاز شده بود.

برخی از معترضین به همین بهانه با در دست گرفتن کارت های دانشجویی صادر شده، خواهان بازگشت به کلاس های درس خود هستند.
ابعاد این ماجرا  تاکنون به صورت دقیق بررسی نشده و هنوز مشخص نیست که تخلف در ثبت نام های دانشگاه آزاد منحصر به سال 97 بوده یا پیش تر از این نیز این گونه پذیرش ها صورت پذیرفته یا نه.






مکالمه ناشناس با یکی از دلالان فروش صندلی رشته های پزشکی که میگوید هر کسی نمیتواند وارد این کار شود و آنها چون نفوذ دارند میتوانند ظرفیت خرید و فروش کنند.



 یکی دیگر از اعضای این باند فروش صندلی میگوید مبلغ ورودی دندانپزشکی 500 میلیون است و ادعا میکند کد ثبت نامی از طریق سازمان سنجش صادر میشود .



فروش صندلی های پزشکی در واحدهای روزانه




سودجوها ظرفیت برخی دانشگاه های روزانه در تکمیل ظرفیت را اینگونه به متقاضیان میفروشند؛ در این روش شما مهم نیست چه سالی کنکور داده باشید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی صدای دانشجو
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین