پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۳۸۰۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
در پنج ماهه نخست امسال ۲۹۱ هزار و ۱۰۰ تن روغن خام و ۱۰۱ هزار و ۶۰۰ تن برنج از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران وارد شده که نسبت به میزان واردات این محصولات در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۰۷.۴ و ۱۱۶.۲ درصد افزایش داشته است.

شعار سال:در پنج ماهه نخست امسال ۲۹۱ هزار و ۱۰۰ تن روغن خام و ۱۰۱ هزار و ۶۰۰ تن برنج از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران وارد شده که نسبت به میزان واردات این محصولات در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۲۰۷.۴ و ۱۱۶.۲ درصد افزایش داشته است.

با این حال جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در پنج ماهه نخست امسال هیچ گندمی به کشور وارد نشده است؛ این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۸۷ هزار و ۳۰۰ تن گندم به کشور وارد شده بود.

اما واردات شکر که در پنج ماهه نخست سال گذشته (۱۳۹۷) صفر بوده در مدت مشابه امسال به ۵۷۰ هزار و ۵۰۰ تن رسیده است.

همچنین آمار میزان واردات کالاهای اساسی از سوی شرکت بازرگانی دولتی نشان می‌دهد که خرید گندم داخل از سوی شرکت بازرگانی دولتی در مدت ذکر شده سال جاری ۱۸.۳ درصد نسبت به پنج ماهه نخست سال گذشته کاهش داشته است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آخرین خبر،تاریخ انتشار:17 مهر1398،کد خبر:5715701،5715701

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین