پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۷۸۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به پنج هزار و ۲۵۸ نفر آسیب دیده از باران و سیلاب اخیر در این استان امداد رسانی شده است.

شعار سال: رسول راشکی گفت: بر اثر بارندگی‌های شدید از سوم تا ۱۶ مهردر سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به مساعد شدن وضعیت جوی و فروکش کردن طغیان رودخانه‌ها کار امدادرسانی به آسیب‌دیدگان پایان یافته است، افزود: طی این مدت به پنج هزار و ۲۵۸ فرد آسیب دیده ناشی از بارندگی شدید در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به اسکان اضطراری ۱۰۵۰ نفر از سیل زدگان طی این مدت ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۸۱۲ تخته پتو، ۳۱۸ تخته موکت، ۱۹۴ دستگاه چادر و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان توزیع کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 20 مهر 98، کد مطلب: 910772: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین