پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۴۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
«بیش از 60 روستا با ده هزار نفر جمعیت در غرب بنت وجود دارد که هم اکنون از تمامی آنها کاملا بی اطلاعیم.»

شعارسال: پرویز کدخدایی عضو شورای اسلامی شهر بنت گفت: ما از عصر پنج شنبه تا صبح یک شنبه شاهد بارش باران بودیم که بنا بر اظهارنظر کارشناسان حدود 173 میلی متر بارش در شهر بنت داشته ایم.

وی در ادامه افزود: پس از این بارش شدید باران، از صبح شنبه تمام ارتباطات ما اعم از راه های مواصلاتی و ارتباطات تلفنی با روستاییان غرب بنت قطع شد.

کدخدایی در ادامه افزود: بیش از 60 روستا با ده هزار نفر جمعیت در غرب بنت جود دارد که هم اکنون از تمامی آنها کاملا بی اطلاعیم.

عضو شورای شهر بنت با اشاره به اینکه سیل بند شهر بنت به طور کامل تخریب شده است، گفت: طغیان رودخانه پس از تخریب این سیل بند باعث صدمه دیدن منازل مسکونی حاشیه رود شده است.

وی همچنین افزود:  زیر ساخت های شهر بنت به طور کامل و تقریبا تمام محصولات کشاورزی از بین رفته است.

کدخدایی در باره خسارت سیل و تلفات احتمالی به ساکنان این شهر نیز گفت: تا کنون درباره خسارت جانی گزارشی نداشته ایم اما احشام بسیاری توسط سیل تلف شده اند.

عضو شورای شهر بنت درپایان نیاز فوری این منطقه را بازگشایی راه های مواصلاتی و برقراری ارتباطات مخابراتی برای اطلاع یافتن از روستاییان غرب بنت عنوان کرد و افزود: از هلال احمر درخواست کرده ایم تا به منطقه بالگرد اعزام کند اما تا کنون این اتفاق صورت نگرفته است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: 23دی1398  ، کدخبر: 1328741: www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
زیر ساخت های شهر بنت به طور کامل و تقریبا تمام محصولات کشاورزی از بین رفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین