پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۵۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
ابراهیم جاوشیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) گفت: بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی محور اسپکه به فنوج مسدود شده است.

شعار سال:مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان(ایرانشهر) گفت: بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی محور اسپکه به فنوج مسدود شده است.

 ابراهیم جاوشیری در گفت و گویی عنوان کرد: بارندگی در این منطقه از شب گذشته حوالی ساعت 19 و 30 دقیقه شروع شد.

وی بیان کرد: بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی هم‌اکنون محور اسپکه به فنوج مسدود شده است که تلاش راهداران برای بازگشایی ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان ادامه داد: از آنجایی که این محور یکی از مسیرهای فرعی بوده و بدون مشخصات است و ابنیه فنی ندارد، به جای پل در مسیری که سیلاب گذر می‌کند آبنما کار شده بر این اساس وقتی آب در رودخانه در جریان باشد عبور و مرور قطع و پس از بارندگی با تلاش راهداران محور باز می‌شود.

جاوشیری با بیان اینکه محور اسپکه به فنوج تا ساعت 10 بازگشایی می شود، افزود: شهروندان از تردد در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

هاشم زهی، فرماندار نیکشهر نیز در تماسی که خبرنگار عصرهامون با وی داشت، افزود: بارندگی باعث جاری شدن آب در رودخانه تنگه سرخه شده است.
 
وی با بیان اینکه تاکنون خسارتی اعلام نشده است، ادامه داد: میزان بارندگی چهار میلی متر می باشد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:4مهر1398،کدخبر:1524654،www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
0
0
واقعا شهروندان اگر برن از جون خودشون سیر شدن و اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد نباید گله گذاری صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین