پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
درگیری شدید میان رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی و یکی دیگر از مسئولان این کمیته، پرده جدیدی در ادامه اتفاقات ناخوشایند سفر تیم پیشکسوتان کشتی به گرجستان است.

شعارسال: حضور تیم پیشکسوتان کشتی ایران که با کاروان ۷۰ نفره عازم تفلیس پایتخت گرجستان شده‌اند، تمامی ندارد تا جایی‌که این روزها شدیدا کشتی و ورزش ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است.

پس از حضور یکی از کشتی‌گیران ایران بر روی سکوی دریافت مدال کنار یکی از ورزشکاران صهیونیست و پس از آن تصویر حاشیه‌ساز بر روی پیراهن یکی دیگر از کشتی‌گیران که سر و صدای زیادی را به پا کرد، درگیری شدید میان مسئول کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی و یکی دیگر از مسوولان کمیته پیشکسوتان در گرجستان یکی دیگر از اتفاقات ناخوشایند در این سفر بوده است.

علی اکبر جیر سرایی رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی که هم اینک در گرجستان به سر می‌برد،  دراین‌باره اظهار کرد: متاسفانه فردی که در کشتی ایران جایگاهی ندارد باعث حواشی زیاد برای تیم اعزامی ایران به این رقابت‌ها شد.

وی در شرح ماجرای درگیری مدعی شد: در حالی که ما هزینه ۲میلیون و پانصد هزار تومانی بلیت هواپیما و ۱۱۰ دلاری خرید لایسنس برای این فرد را از جیب اعضای تیم پرداخت کرده بودیم، او یک روز زودتر از سایر اعضای تیم و از کشور آذربایجان وارد گرجستان شد و پرداخت هزینه هتل یک روز اضافی را خواستار شد. بنده هم به او اعلام کردم این پول برای اعضای تیم است و من نمی‌توانم بیشتر از مقدار تعیین شده برای شما هزینه کنم.

پیشکسوت کشتی ایران افزود: ما در هتلی که اتحادیه جهانی برای تیم‌ها در نظر گرفته، اسکان داشتیم و برای هر نفر بابت هر شب ۱۴۱ دلار پرداخت کردیم که همگی این مبالغ از جیب خود کشتی گیران و اعضای تیم پرداخت شد اما این فرد انتظار داشت هزینه‌های اضافی او را نیز پرداخت کنیم. هر چند قبلا به او گفته بودیم فقط هزینه بلیت هواپیما و لایسنس او را پرداخت می‌کنیم و قرار نبود پول هتل او را ما پرداخت کنیم اما او توقع داشت هم هزینه ۴ شب هتل و هم یک شب اضافه را که زودتر از بقیه تیم به گرجستان رسیده بود را نیز ما پرداخت کنیم.

جیرسرایی ادامه داد: وقتی این موضوع با مخالفت من روبرو شد، او با من درگیر شد و یقه‌ام را گرفت اما من مراعات سن او را کردم و چیزی نگفتم.

وی در پایان گفت: گزارش تمامی این اتفاقات را به رییس فدراسیون و دیگر مسئولان داده‌ام و هر زمان که به تهران برسم از طریق حراست این موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 22مهر1398 ، کدخبر: 98072216812: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین