پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
معتمدیان گفت: استفاده از ظرفیت های جوانان در رده های مدیریتی و کادر سازی یکی دیگر ازبرنامه های این ستاد باید باشد. وی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما مسائل و مشکلات جوانان است و جوانان بهترین کسانی هستند که می توانند به ما کمک کنند. وی خاطرنشان کرد: تدوین سند امور جوانان از مکاتبه به اجرا تبدیل شود.

شعار سال: سی ویکمین ستادساماندهی امور جوانان خراسان جنوبی بعد از یک سال به ریاست محمد صادق معتمدیاناستاندار خراسان جنوبی و به دبیری حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای ستاد در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی بی ثباتی در حوزه ورزش و جوانان را یکی از علت های عدم برگزاری جلسات امور جوانان دانست و گفت: امیدواریم شاهد برگزاری منظم ستاد ساماندهی امور جوانان باشیم و فرمانداران هم در شهرستان ها جلسه ویژه جوانان را اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف دستگاه های متولی امور جوانان ترویج روحیهامیدو ایجاد نشاط به جوانان و جامعهاست خاطرنشان کرد: همه دستگاه های اجرایی موظف اند برنامه های عملیاتی خود را نسبت به این موضوع ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه هجمه دشمن به جوانان و ناهنجاری های اجتماعی که در برخی از شاخص ها در خراسان جنوبی روبه افزایش است باید برنامه ریزی جامع کامل انجام دهیم عنوان کرد: تامین مسکن، حل مسائل ازدواج، برنامه های فرهنگی اجتماعی و اشتغال باید دردستور کار مسئولان باشد. استاندارخراسان جنوبی با تاکید براینکه مباحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید جز اولویت هاباشد خاطرنشان کرد: با تدبیری که در حوزه ورزشاندیشیده می شود امیدواریم نشاط اجتماعی خوبی را شاهد باشیم.

وی به آموزش مهارت های زندگی،زندگی ایرانی اسلامی در مدارس و دانشگاه باید در دستور کار قرارگیرد و برنامه های عملیاتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب تدوین و اجرا شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 21 مهر 98، کد مطلب: 911176: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین