پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۰۰۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۱
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی، موضوع نظام جانشین پروری و تربیت مدیران آینده را از برنامه های جدی این معاونت اعلام کرد.

شعارسال: مهندس محمدرضا طلایی در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز که با حضور مدیران ستادی و شهرستانی و دستگاه های وابسته برگزار شد، یکی از برنامه های محوری و رویکردهای معاونت توسعه مدیریت و منابع را حضور مداوم و سرکشی به استان ها اعلام کرد و افزود: مدیریت در استان البرز به واسطه همجواری با تهران با مشکلات و چالش های فراوانی مواجه است.

وی افزود: با وجود مشکلات و موانع فراوان در بخش تولید، الحمدالله در نظام تولید بخش کشاورزی با تلاش جهادگرانه بهره برداران و کارشناسان بخش کشاورزی شاهد رشد مناسب و عدم کمبود بوده ایم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در مجموعه جهاد کشاورزی استان وجود ساختار مناسب بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: وضعیت ساختمان و ساختار سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از طریق تشکیل کارگروه در ستاد وزارت دنبال خواهد شد و انشاالله به سرعت شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

طلایی، یکی از دغدغه های وزیر جهاد کشاورزی را آینده نیروی انسانی و مدیران اینده این وزارت عنوان کرد و افزود: به همین دلیل، موضوع نظام جانشین پروری و تربیت مدیران آینده از برنامه های جدی معاونت توسعه است.

وی با بیان این که باید نگاه ها در حوزه منابع انسانی تغییر یابد، تصریح کرد: باید کاهش نیروی انسانی را فرصتی برای چابک سازی سازمان و استفاده از فن آوری های نوین بدانیم و لازم است نگاه خود را در بخش نیروی انسانی از کمیت به کیفیت تغییر دهیم.

طلایی با اشاره به این که سهم استان البرز از محل اعتبارات مدیریت سبز و پدافند غیر عامل به طور کامل به استان ها اختصاص داده خواهد شد، درباره حقوق همکاران اظهار کرد: در خصوص ترمیم حقوق همکاران در این دولت تلاش های فراوانی شده و اعمال بند ۵ و ۱۰ ماده ۶۸ از جمله این اقدامات است.

وی افزود: در مورد اعمال افزایش های فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری هم مجموعه وزارتخانه و هم همکاران و نمایندگان مجلس پیگیری های فراوانی داشته اند و بارها با موانع مواجه شده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: اخیرا راهکار جدیدی را به سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد کرده ایم که امیدواریم با قبول آن، این مشکل همکاران برای همیشه حل شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت جهادکشاورزی، تاریخ انتشار: 25مهر1398 ، کدخبر: 122115: www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین