پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۹
رئیس شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران، از کاهش میزان محکومیت دو متهم امنیتی پرونده شبکه نفوذ، خبر داد.

شعارسال: قاضی سیداحمد زرگر آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چهار روزنامه نگار متهم امنیتی که سال گذشته در شبکه نفوذ بازداشت شدند را تشریح کرد.

زرگر درباره پرونده نگین غرب بیان داشت: خوشبختانه در رابطه با این پرونده اقدامات به خوبی پیش رفت و ما حدود 10 هزار نفر را تسویه حساب کردیم و حدود 2 هزار نفر هم ساختمان را تحویل گرفتند.

زرگر درباره چهار روزنامه نگار متهم امنیتی هم عنوان داشت: در ارتباط با نفوذ متهمین سه الی چهار پرونده واصل شده و بررسی‌های لازم صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: از مجموع پرونده‌های واصله، در ارتباط با دو پرونده تصمیم لازم گرفته شده و دو پرونده هم در دست بررسی است.

زرگر با بیان اینکه حکم بدوی با انجام برخی اصلاحات تائید شد، گفت: البته اصل مجرمیت را احراز کردیم اما با توجه به اینکه سوابق قبلی نداشتند میزان محکومیت را یک مقدار کاهش دادیم.

لازم به ذکر است؛ متهمان امنیتی این پرونده، احسان مازندرانی مدیر‌مسئول وقت روزنامه فرهیختگان، عیسی سحرخیز، داود اسدی، احسان صفرزایی و آفرین چیت‌ساز بودند که شعبه 28 دادگاه انقلاب به جز عیسی سحرخیز که آن موقع در بیمارستان به سر می‌‌برد، به اتهامات سایر متهمان به‌صورت جداگانه رسیدگی و حکم صادر کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 11 مرداد 1395، کدمطلب: 5714737 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بینوا
Malaysia
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
من نمیدانم در حال حاضر پرونده نگین غرب در چه مرحله ای است.یک میگه با ده هزار نفر تسویه کردند.یکی میگه چند هزار نفر اپارتمان گرفتند.اینقر دروغ گفتند که دیگه کسی به انها اعتمادی ندارند.الان از یکسال پیش گفتند به زودی با744 نفر تسویه میشود ولی همه اش دروغه وهیچ خبری وجود ندارد.
مالباختگان نگین غرب
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
مملکت باید امثال محمود صادقی(نماینده تهران) رو زیاد داشته باشه ، تا از قوه قضاییه بپرسند که هزاران میلیارد پولی که توقیف کردید و باید به شاکیان می دادید چه شد و به کدام حساب واریز شد . در اون صورت به نظرتون اینجوری میشه ؟
مدیر پایگاه با سلام
رئیس قوه قضاییه توضیحات لازم را ارایه داده اند و همچنین مقام معظم رهبری نیز در جریان هسند. در صورتی که تخلف قانونی خاصی( نه برداشت ما از قانون و تخلف)، صورت گرفته باشد، مسلما اصلاح شده و برخورد مناسب با آن صورت خواهد گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین