پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶
موقعیت کارخانجات فولاد و پتروشیمی‌ها بر روی دشت‌های کشور و وضعیت دشت های کشور از نظر ممنوعیت برداشت از آبخوان است.
شعار سال:موقعیت کارخانجات فولاد و پتروشیمی‌ها بر روی دشت‌های کشور و وضعیت دشت های کشور از نظر ممنوعیت برداشت از آبخوان است.

 حجت میان آبادی در یادداشتی نوشت؛ نقشه موقعیت کارخانجات فولاد و پتروشیمی‌ها (بعنوان صنایع بشدت آب بر) بر روی دشت‌های کشور و وضعیت دشت های کشور از نظر ممنوعیت برداشت از آبخوان است.

همانطور که مشاهده می‌شود عمده کارخانجات فولاد و پتروشیمی‌های کشور (بعنوان صنایع بشدت آب بر) در دشت‌های "ممنوعه" و "ممنوعه بحرانی" و در مناطق خشک کشور احداث شده اند.

تعداد بسیار ناچیز این کارخانجات در سواحل گسترده جنوبی کشور (دریای عمان و خلیج فارس) و استقرار عمده آنها در مناطق کویری و خشک کشور نیز قابل تأمل است!

سیاستگذاری و آشنایی با الفبای سیاستگذاری آب از جمله مسائل مغفول مانده در کشور است که کمتر توجهی به آن شده و می شود.

علیرغم مسائل و تبعات بسیار جدی این سیاستگذاری های غلط، چرایی و الزام تراشی برای طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای به بهانه تأمین نیاز صنعت قابل تأمل است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری بولتن نیوز،تاریخ انتشار:30مهر1398،کد خبر:635911،www.bultannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین