پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
عضو جبهه ایستادگی گفت:احتمال حمایت اصولگرایان از روحانی در انتخابات 96 زیاد است.
شعارسال: ابوالقاسم رئوفیان ؛در خصوص اجماع اصولگرایان در انتخابات 96 و معرفی کاندیدا به عنوان رقیب روحانی، گفت: اصولگرایان در حال رصد وضعیت گذشته خود به ویژه بررسی عملکردشان در انتخابات 92 و 94 هستند که اشتباهات گذشته را جبران کنند.

عضو جبهه ایستادگی در ادامه اظهار داشت: تعدد کاندیداها و عدم تعهد نامزدها نسبت به یکدیگر برای کناره گیری به نفع هم، از اشتباهاتی بود که نباید تکرار شود که این اقدام اصولگرایان در نهایت موجب شد که روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 پیروز شود.

رئوفیان با اشاره به اینکه حضور مجدد نامزدهایی که در سال 92 در عرصه انتخابات حضور داشتند بستگی به شرایط دارد، گفت: وارد شدن آنها به عرصه انتخابات در صورتی امکان‌پذیر است که شاهد یک حمایت همه جانبه و ائتلافی از سمت اصولگرایان باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: احتمال اینکه طیف‌هایی از اصولگرایان در انتخابات از روحانی حمایت کنند زیاد است اما بستگی به مدت باقی مانده‌ای دارد که روحانی چگونه با برخی مشکلات فرهنگی و اقتصادی مانند عارضه فیش‌های حقوقی برخورد کند و همچنین کسانی که از سمت رئیس جمهور منصوب شده‌اند با رویکردی فراجناحی و بدون در نظر گرفتن تعصبات خویشاوندی و جناحی با آنها برخورد کند و رأی اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و طیف خاکستری را به نفع خود دربیاورد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 ، کد خبر: ۵۷۱۵۴۱۰، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین