پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۵۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه 5 آبان) در مصلی تهران برگزار شد. جهت برگزاری این مراسم ، ضلع جنوبی مصلی تهران (خیابان شهید بهشتی) و ضلع شرقی تا سر حد خیابان سهروردی بسته شده بود.
شعار سال: در سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم سوگواری هیئت‌های عزاداری نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه 5 آبان) در مصلی تهران برگزار شد. جهت برگزاری این مراسم ، ضلع جنوبی مصلی تهران (خیابان شهید بهشتی) و ضلع شرقی تا سر حد خیابان سهروردی بسته شده بود.
این حد از رعایت ملاحظات امنیتی ، عاملی برای ایجاد ترافیک و بستر ساز اختلال در آمد و شد شهروندان شد. باید از این عزیزان پرسید که آیا در روند برنامه ریزی برای اجرای مراسم هایی از این نوع، به زندگی روز مره شهروندان نیز فکر می شود؟ واقعا بستن خیابان تا سر حد خیابان سهروردی و بخشی از خیابان شهید بهشتی لازم بود؟


اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال (برگرفته از فضای مجازی)
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین