پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۶۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
شهردار شهر گراب با اشاره به اینکه این شهر با کمبود ماشین‌آلات عمرانی برای لایروبی قبل از وقوع سیل روبه‌روست گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای جبران خسارت سیل در پروژه‌های عمرانی شهر گراب و به‌صورت اوراق اختصاص داده شده‌ است.

شعار سال:شهردار شهر گراب با اشاره به اینکه این شهر با کمبود ماشین‌آلات عمرانی برای لایروبی قبل از وقوع سیل روبه‌روست گفت: ۳۰۰ میلیون تومان برای جبران خسارت سیل در پروژه‌های عمرانی شهر گراب و به‌صورت اوراق اختصاص داده شده‌ است.

یحیی آدینه‌فر با بیان اینکه بارندگی‌های شدید شب گذشته سبب خسارت در شهر گراب نشده‌ است اظهار داشت: ریزش‌های مداوم گردنه پای‌آستان باعث نگرانی اهالی منطقه طرهان شده‌ است و ضرورت دارد که اقدامات برای احداث محور جدید این گردنه تسریع شود.

وی افزود: بر اثر وقوع سیل فروردین 98 کانال دفع آب‌های سطحی، آسفالت خیابان روگذر، پل روگذر خیابان ساحلی و پل معابر سطح شهر دچار خسارت شده‌ است.

شهردار گراب عنوان کرد: شهر گراب با کمبود ماشین‌آلات عمرانی مانند بیل زنجیری برای لایروبی قبل از وقوع سیل روبه‌رو است و با وجود مکاتبات انجام‌ شده این ماشین‌آلات به شهر ما اختصاص داده نشده‌ است.

وی بیان کرد: لایروبی کانال‌های شهر گراب را با بیل مکانیکی‌ که در اختیار داشتیم انجام داده‌ایم اما برای لایروبی در برخی مناطق احتیاج به بیل زنجیری داریم.

آدینه‌فر  گفت: 300 میلیون تومان برای جبران خسارت سیل در پروژه‌های عمرانی شهر گراب و به‌صورت اوراق اختصاص داده شده، این در حالی‌ است که سیل فروردین 98 باعث خسارت 3 میلیارد تومانی به پروژه‌های عمرانی این شهر به‌جز پروژه‌های فضای سبز و خدمات شهری شده‌ است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:6آبان1398،کد خبر:2128714،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین