پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
رئیس جمهور در حکمی روسای سازمان اداری و استخدامی، و سازمان برنامه و بودجه کشور را منصوب کرد.

شعارسال: در ادامه برنامه های دولت برای اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری و استخدامی کشور و بویژه ساماندهی نظام حقوق و دستمزد؛ حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور در حکم مهمی سازمان اداری و استخدامی کشور را احیا و رییس آن را منصوب کرد.

رئیس جمهور در این حکم جمشید انصاری را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب کرد.

متن حکم رییس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جمشید انصاری

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهور همچنین در حکم جداگانه ای دکتر محمد باقر نوبخت را به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب می شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 12 مرداد 1395، کدمطلب: 3729819 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمدبنی نعیم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
باسلام ودعای خیر جناب دکتر انصاری برادردلسوز وحامی ایثارگران احترامآ اینجانب ازرزمندگان وجانباز جنگ تحمیلی وباز نشسته شرکت نفت جنوب میباشم وازخانواده ایثارگربرادر 3جانباز ویک ازاده 10 سال اسارت هستم که طبق مصوبه 1497بیش از2سال است که فرزندم بامدرک فوق دیپلم درشرکت نفت استخدام کردن وتمام مراحل گزینش خودرا طی نمده وشماره وسمت جایگاه اشتغالی هم بهش دادند ولی متاسفانه تاکنون وزیرمحترم دستور بکارگیری ایشان را صادر نکرده لذا از بزرگوار تقاضای یاری ومساعدت این خانواده راداریم که خداوندمتعال یارویاوریاری کنندگان است باتشکر وتقدیر ازشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین