پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۱۶۲
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در نشست با فرمانداران در استانداری گیلان با اشاره به تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: گزارشات و آمارها نشان دهنده وضعیت خوب در زمینه شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی است.

شعارسال: استاندار گیلان تأکید کرد: فرمانداران اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات، برگزاری جلسات مستمر ستاد انتخابات و تعامل فعال با هیئت‌های نظارت را در دستور کار قرار دهند.

 ارسلان زارع ظهر چهارشنبه در نشست با فرمانداران در استانداری گیلان با اشاره به تحریم‌ها و تروریسم اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: گزارشات و آمارها نشان دهنده وضعیت خوب در زمینه شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی است.

وی با تأکید بر لزوم تقویت وفاق و همدلی در میان مردم و مسئولان برای مقابله با حربه‌های دشمن، افزود: دشمن علاوه بر فشارهای اقتصادی به دنبال ایجاد تهدیدات امنیتی، اجتماعی، سیاسی و بزرگ نمایی مشکلات جامعه و القای ناامیدی در میان مردم است.

استاندار گیلان همچنین در ادامه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای آرام و همراه با نشاط اجتماعی و سیاسی زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در راستای افزایش و تقویت رضایتمندی مردم، پاسخگویی و ایجاد اعتماد و امید تلاش کنند، تصریح کرد: فرمانداران باید از همه ابزارها و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، دولتی و غیر دولتی در این زمینه استفاده کنند.

زارع خواستار اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات، برگزاری مستمر جلسات ستاد انتخابات و همچنین تعامل با هیئت‌های نظارت بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت کشور و قانون انتخابات توسط فرمانداران شد.

وی با بیان اینکه باید در زمینه کاهش نرخ بیکاری و ایجاد فرصت‌های جدید شغلی نیز تلاش‌های مضاعفی شود، افزود: رسیدن به شرایط مطلوب در این زمینه از مهم‌ترین انتظارات و اولویت‌های دولت است.

استاندار گیلان با اشاره به شناسایی واحدهای تولیدی فعال در سطح شهرستان‌های استان، گفت: احصای واحدهای تولیدی فعال با تولید کمتر از ظرفیت اسمی، واحدهای تولیدی راکد، واحدهای تولیدی تملک شده توسط شبکه‌ بانکی در راستای فعال کردن واحدهای تولیدی قابل احیای توسط بانک‌های عامل، تلاش برای رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، اتخاذ تدابیر لازم به منظور تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و تلاش به منظور شناسایی طرح‌های عمرانی قابل واگذاری به بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های مهمی است که فرمانداران باید در دستور کار قرار دهند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ،تاریخ انتشار: 8 آبان 1398،کدخبر:4759022 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین