پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۰۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
ارسلان زارع استاندار گیلان با اشاره به وحدت موجود در میان اقوام مختلف ساکن در این استان، گفت: وجود وحدت و همدلی سبب آرامش جامعه و ناامیدی دشمنان و توسعه کشور می شود.

شعار سال:وجود وحدت و همدلی سبب آرامش جامعه و ناامیدی دشمنان می شود

 استاندار گیلان با اشاره به وحدت موجود در میان اقوام مختلف ساکن در این استان، گفت: وجود وحدت و همدلی سبب آرامش جامعه و ناامیدی دشمنان و توسعه کشور می شود.

 ارسلان زارع پیش از ظهر شنبه در همایش علما، طلاب، نخبگان علمی و معتمدان اهل سنت و شیعه تالش، رضوانشهر و آستارا در دانشگاه پیام نور تالش برگزار شد با تأکید بر لزوم الگوبرداری از سیره و اخلاق حسنه پیامبر گرامی اسلام در زندگی فردی و اجتماعی، اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط جهان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و برادری در میان امت اسلام هستیم.

زارع نگاه رحمانی و مطابق با موازین اسلامی و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه را رویکرد دین مبین اسلامی عنوان کرد و افزود: در بسیاری از موارد در میان مذاهب اسلامی اتفاق نظر وجود دارد که باید در کنار بهره‌گیری از سلوک پیامبرگرامی اسلام در راستای تقویت اتحاد و وحدت بیشتر تلاش شود.

دشمن به دنبال نابودی هویت اسلامی است

وی به نقشه دشمنان برای برهم زدن این اتحاد و وحدت در میان شیعه و سنی اشاره و تصریح کرد: دشمنان درصدد هستند تا هویت اسلامی را به حاشیه برده و هویت‌های جعلی را برجسته کنند. مردم مسلمان همان هویت اسلام مبتنی بر سیره پیامبر گرامی اسلام است که صاحب نظران و اندیشمندان باید آن را در سطح جهان به روشنگری درباره آن بپردازند.

استاندار گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه وجود وحدت و همدلی سبب ایجاد آرامش در سطح جامعه و تقویت آن زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم می کند، افزود: وحدت اسلامی عامل مهم توانمندی و رمز اقتدار اسلام است و بی شک عزت و اقتدار هر جامعه‌ای وابسته همین وحدت و انسجام و همبستگی در میان آحاد جامعه است.

وی با اشاره به وحدت موجود در میان اقوام مختلف ساکن در استان گیلان، گفت: اخوت و مودت براساس اخلاق و آموزه‌های اسلامی در استان حاکم است.

زارع با بیان اینکه بازخوانی اندیشه‌های امام راحل و بیانات رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده توجه و تقویت این وحدت و تقبیح انشقاق در جامعه است، تأکید کرد: این رفتار یک الگوی عملی برای امت اسلامی است.

وی در ادامه به تدوین و ابلاغ منشور حقوق شهروندی از سوی دولت اشاره و اظهار کرد: ما نیز در استان گیلان به تبعیت از سیاست‌های کلان کشور تلاش کرده‌ایم فرصت‌های خدمت را به صورت یکسان در اختیار اهل شیعه و سنی قرار دهیم.

ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود معیشت مردم در سایه همدلی

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه وجود همدلی همراه با آرامش سبب ایجاد فرصت‌های شغلی و بهبود معیشت مردم می شود، از علما و روحانیون خواست از طریق‌ تریبون‌ها بر لزوم تقویت این وفاق و همدلی در سطح استان تأکید کنند تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه از دست نرود.

وی هفته وحدت را فرصتی مناسب برای تجدید پیمان دوستی میان شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: باید از این فرصت برای تقویت همدلی، اخلاق محوری و برادری در میان شیعه و سنی استفاده کنیم.

زارع با اشاره به اینکه با وجود محدودیت‌های اعتباری تلاش شده تا اعتبارات به صورت منصفانه در میان مناطق مختلف توزیع شود، ادامه داد: دستور داده تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات ناشی از سیل اخیر مردم تالش انجام شود.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا با اتمام پروژه‌های نیمه تمام براساس اولویت گام موثری در رضایتمندی مردم برداریم، گفت: با اختصاص ۸۵۲ میلیارد تومان تسهیلات برای خدمات سرمایه‌گذاری و تولیدی که شهرستان تالش نیز سهم خوبی دارد، شاهد مشارکت بخش خصوصی در جهت اشتغالزایی باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:18آبان1398،کدخبر:4766884،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
بله ملت ایران همیشه با همدلی و یکرنگی که باهم داشتن به دشمنان اسلام اثبات کردن که راهی در این کشور ندارند و نخواهند داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین