پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۲۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
وکیل مدافع محمد علی نجفی گفت: با اعلام رضایت خانواده میترا استاد، بحث قصاص نجفی منتفی شده است.
شعارسال: حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی درباره آخرین وضعیت پرونده موکلش اظهار کرد: چند هفته گذشته کارشناسان دادستانی یک بار دیگر از صحنه قتل میترا استاد بازدید کردند و نظر خود را به دادگاه تحویل دادند و در حال حاضر ما منتظر ابلاغ دادگاه هستیم تا به ما اجازه دهند گزارش جدید کارشناسان را مطالعه کنیم.

وی افزود: حتما و قطعا دادگاه برای برگزاری جلسات مجدد، وقت رسیدگی تعیین و رأی جدید صادر خواهد کرد.

وکیل مدافع نجفی بیان کرد: با اعلام رضایت خانواده مقتول بحث قصاص نجفی منتفی شده است و دادگاه باید بر روی عمد و یا شبه عمد بودن قتل رأی صادر کند.

گفتنی است؛ میترا استاد همسر دوم نجفی هفتم خرداد ماه امسال در آپارتمان خود با شلیک چند گلوله به قتل رسید. در پایان همان روز محمدعلی نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران خود را به عنوان قاتل معرفی و اعتراف کرد که به علت اختلافات خانوادگی همسر خود را کشته است.

اندکی بعد به این پرونده در دادگاه رسیدگی شد و در نهایت نجفی به قصاص محکوم شد، اما هنوز چند روزی از صدور حکم اعدام نگذشته بود که خانواده میترا استاد رضایت خود را اعلام کردند تا نجفی از قصاص رها شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار: 9 آبان 1398 ، کدخبر: 619046 ، www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
0
0
شهردار باشی و پارتی داشته باشی اعدام نمیشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین