پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۴۲۸۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد خواستار تشکیل یک کارگروه ویژه برای بررسی سوابق یک شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل در فرودگاه امام خمینی شد.
شعارسال:عضو مجمع تشخیص مصلح نظام در مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد خواستار تشکیل یک کارگروه ویژه برای بررسی سوابق یک شرکت واردکننده لوازم جانبی موبایل در فرودگاه امام خمینی شد.
 
 احمد توکلی در مکاتبه‌ای با وزیر اقتصاد خواستار تشکیل یک کارگروه خبره برای رسیدگی به یک پرونده کلان قاچاق شد. در این مکاتبه آمده است؛ به‌اطلاع می‌رساند بر اساس اسناد رسیده به دیده‌بان شفافیت و عدالت شرکت شرکت "ه" در سالهای اخیر طی چند صد فقره اظهارنامه از طریق گمرکات مختلف به‌ویژه فرودگاه امام خمینی، کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی آن را وارد و ترخیص کرده است.
 
اخیراً با کمک افراد دلسوز ضدفساد مشخص شد این شرکت به‌دروغ محموله‌ای را که عمدتاً ال‌سی‌دی بوده است، تحت عنوان لوازم جانبی کامپیوتر اظهار کرده و در حال ترخیص آن بوده که کشف شده و پرونده قاچاق دهها میلیاردی آن تشکیل [شده] و تحویل مراجع ذی‌ربط گردیده است.
 
با  توجه به گزارش‌های دریافتی ظن تخلف و قاچاق در مورد تمامی اظهارنامه گمرکی شرکت (که بالغ بر 700 اظهارنامه) می‌رود، لطفاً دستور فرمایید بر اساس ماده 143 قانون امور گمرکی که ناظر بر چنین مواردی است، با تشکیل کارگروه قوی و خبره نسبت به تمامی اظهارنامه گمرکی این شرکت از طریق بازبینی و حسابرسی و پس از ترخیص اقدام کارشناسی صورت گیرد تا حقوق ملت تباه نگردد.


 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم   ،تاریخ انتشار:  12 آبان 1398،کدخبر:  2132579،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
قاچاق همیشه بوده هست و خواهد بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
0
0
قاچاق همیشه خواهد بود چون تمام کله گنده ها پشتش هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین