پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
رئیس جمهوری آمریکا در حالی که هلاکت سرکرده گروه تروریستی داعش را در زمره افتخارات دوران ریاست جمهوری خود توصیف می کرد، گفت خلافت تروریسم رادیکال اسلامی را با تجهیزات نظامی ساخت آمریکا شکست دادیم.
شعارسال: دونالد ترامپ چهارشنبه شب در گردهمایی انتخاباتی خود که در ایالت لوئیزیانا برگزار شد، اظهار کرد: ایالات متحده اکنون تولید کننده شماره یک نفت و گاز طبیعی در هر نقطه از سیاره زمین است.

وی با بیان اینکه از نیروی اجرای قانون و پلیس حمایت می کند و در حال بازسازی ارتش آمریکا است، افزود: می دانید که تمام این تجهیزات زیبا همچون راکت، جت، کشتی ها و هرچیز دیگر را در آمریکا می سازیم.

وی ادامه داد: ما با این تجهیزات، تروریسم رادیکال اسلامی را شکست دادیم و هفته گذشته دیدید که حیوان هیولا که به نام البغدادی شناخته می شود، مُرد.

ترامپ دروغش را افشا کرد
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه افراد زیادی در این مساله بوده اند و خواهم گفت که بزرگترین قهرمان کیست، اضافه کرد: ترامپ را فراموش کنید. (آن قهرمان) من نیستم ؛ ما با همدیگر کار خوبی انجام دادیم، آن سگ، یک قهرمان بزرگ بود. او به زودی به کاخ سفید می آید.

ترامپ که ظاهرا فراموش کرده بود تصویر فتوشاپ شده ای از این سگ را در صفحه توئیتری خود منتشر کرده بود که مدال به گردن آن می آویخت، یادآور شد: من گفتم همین حالا او را بیاورید که گفتند، آقا! او در یک ماموریت است.

وی خطاب به تروریست ها که او آنها را خونخوار و وحشی نامید، گفت: پیام ما واضح است که شما در مقابل مبارزات ارتش ایالات متحده شانسی ندارید زیرا آمریکا دوباره پیروز می شود و آمریکا دوباره مورد احترام قرار می گیرد.

رئیس جمهوری آمریکا که سخنرانی خود را بر اساس رقابت های انتخاباتی تنظیم کرده بود، به رقبای دموکرات خود هم تاخت و گفت: دموکرات های چپ رادیکال در تلاشند ملت ما را از هم جدا کنند. آنها می خواهند حکومت قانون را ریشه کن و مومنان مذهبی را مجازات کنند.

ترامپ در حالی دموکرات ها را به تفرقه افکنی در جامعه آمریکایی متهم می کند که از سال 2017 تا کنون، دموکرات ها این اتهام را متوجه شخص ترامپ کرده اند که با سیاست های نژادپرستانه و حمایت از مسیحیان افراطی موسوم به آونجلیکا و همچنین سیاست های مهاجرتی، میان مردم آمریکا تفرقه ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: دموکرات ها می خواهند شما را در (فضای) آنلاین ساکت و به فرزندانتان تلقین کنند و پس از آن به سمت متمم دوم قانون اساسی شما بروند، هرگز آن را فراموش نکنید.

رئیس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 اضافه کرد: با جمهوری خواهان، تنها می توانم یک چیز بگویم، هیچ کسی قصد آسیب رساندن به متمم دوم (قانون اساسی) شما را ندارد.

در متمم دوم قانون اساسی آمریکا حق داشتن سلاح برای شهروندان این کشور به رسمیت شناخته شده است اما با توجه به قتل‌های دسته جمعی و بزرگی که در سال‌های اخیر به ویژه در مدارس و اماکن عمومی رخ داده است، دموکرات‌ها خواستار ضابطه‌مند کردن واگذاری سلاح به افراد و بررسی سوابق آنها هستند.

ترامپ در حالی که از متمم دوم قانون اساسی دفاع می کرد، بر اظهارات خود اصلاحیه‌ای زد و گفت این حق نباید موجب آسیب رساندن به کسی شود.

وی از حضار هم خواست تا دوربین‌های خود را خاموش کنند تا چیزی بگوید و ادامه داد: (لوئیزیانا) بیشتر تعداد قتل را دارد.

ترامپ با تهدید دانستن برنامه‌های دموکرات‌ها در صورت پیروزی در انتخابات 2020 آمریکا، مدعی شد دستور کار آنها، سوسیالیستی است و اظهار کرد: اگر دموکرات‌ها بازگردند، دچار افسردگی خواهید شد که نمونه آن را هرگز پیش از این ندیده اید.

وی سپس به موضوع استیضاح خود در مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد و با فریب دانستن اطلاعات منتشر شده به نقل از "افشاگر" گفت: این افشاگر کجاست؟ چرا ناپدید شده است؟ اینها (دموکرات‌ها) به دنبال کلاهبرداری هستند.
خروج از برجام

رئیس جمهوری آمریکا که در مساله سیاست خارجی دستانی خالی دارد، بدون پرداختن به آنچه که درباره جنگ تعرفه ای، پیمان آب و هوایی و مذاکرات کره شمالی انجام داده و نتیجه آن چه بوده است، به خروج از توافق بین المللی هسته ای ایران افتخار کرد.

ترامپ گفت: من از توافق فاجعه بار هسته ای ایران خارج شدم.

وی انتقال سفارت آمریکا به قدس و همچنین شناسایی این شهر به پایتختی رژیم صهیونیستی را دیگر دستاورد سیاست خارجی خود دانست و افزود: ما حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان را پس از 52 سال به رسمیت شناختیم.
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 16 آبان 1398 ، کدخبر: 511125 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
پس ترامپ بدان و آگاه باش همانا تو از سگ هم کمتری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین