پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
انتشار اخباری 'غیررسمی' در رسانه های پاکستان به نقل از برخی رسانه های خارجی مبنی بر احتمال مشارکت نیروی هوایی ارتش پاکستان در رزمایشی مشترک با رژیم صهیونیستی در آمریکا، واکنش شدید برخی احزاب و گروه های مخالف پاکستان را به دنبال داشته است.

شعار سال: یک گروه پاکستانی حامی فلسطین به نام 'بنیاد فلسطین پاکستان' نسبت به احتمال انجام شدن چنین رزمایش مشترکی با حضور نیروهای پاکستانی و رژیم صهیونیستی، به شدت ابراز نگرانی و اعلام کرده در صورتی که این گزارش ها صحت داشته باشد، بدون تردید برگزاری چنین رزمایشی توطئه ای از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای کمرنگ کردن مسئله فلسطین خواهد بود.

همچنین خانم 'شیرین مزاری' از سیاستمداران صاحب نام پاکستان و عضو مجلس ملی از حزب تحریک انصاف پاکستان در واکنش به اخبار مبنی بر احتمال حضور پاکستان در کنار رژیم صهیونیستی در رزمایش هوایی در ایالت نِوادا(آمریکا) ، گفته است که پاکستان روابط دیپلماتیک با این رژیم ندارد و نمی تواند در چنین رزمایش مشترک حضور داشته باشد.

شرین مزاری گفته است که هرگونه حضور پاکستان در این رزمایش مشترک، موجب بی اعتبار شدن ارتش این کشور خواهد شد.

این عضو مجلس ملی از 'خواجه آصف' وزیر دفاع پاکستان خواسته است برای ارائه توضیحاتی در باره این اخبار، در مجلس حضور یابد.

'لیاقت بلوچ' دبیر کل حزب جماعت اسلامی پاکستان نیز  با بیان اینکه کشورش رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسد و دشمنی این رژیم علیه جوامع اسلامی کاملا واضح است، گفت: اگرچه اخبار مربوط به احتمال حضور پاکستان در چنین رزمایشی، یک سری گزارش تایید نشده است اما پاکستان به هرحال باید از چنین اقدامی پرهیز کند.

به رغم انعکاس رسانه ای گسترده خبر احتمال حضور پاکستان در رزمایش مشترک با رژیم صهیونیستی و آمریکا در روزهای آینده در ماه جاری میلادی، مقام ها و منابع رسمی اسلام آباد تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده اند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 15 مرداد 1395، کد مطلب: 82176381 (5483107):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین