پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۲۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: قوه قضائیه و سازمان بازرسی باید علت گرانی کتب درسی را بررسی کرده و با متخلفان برخورد کنند چرا که قیمت برخی از کتاب های درسی در بازار به ۲۰۰ هزار هم تومان هم رسید.

شعارسال: علیرضا سلیمی درباره علت گرانی کتب درسی و ورود این کتاب‌ها به بازار سیاه، گفت: باید وزارت آموزش و پرورش درباره علت گرانی کتب درسی و ورود کتاب‌های درسی به بازار سیاه توضیح دهد چرا که این شرایط قابل قبول نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: جای تأسف دارد که کتاب «زیست» تا یک ماه  پیش در برخی از دبیرستان‌ها در اختیار دانش‌آموزان نبود و در بازار آزاد تا ۲۰۰ هزار تومان به مردم فروخته شد و مشکلات زیادی برای آنان به وجود آورد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از سودجویان از این فضا سوءاستفاده کردند و از مردم مبالغ هنگفتی را دریافت کردند که باید قوه قضائیه و سازمان بازرسی به این مسئله ورود کرده و با متخلفان برخورد کند.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان ذیربط باید پاسخ دهند که چرا کتب درسی از بازار آزاد سر درآورد؟ مگر دانش‌آموزان با کد ملی برای دریافت کتاب ثبت‌نام نکرده بودند؟ چگونه کتاب درسی در بازار آزاد موجود است اما کتاب درسی ارزان قیمت موجود نیست.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 17آبان1398  ، کدخبر: 437716، www.icana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
این ها همش نشات گرفته از نظام آموزشی اشتباه کشور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین