پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم در کشور خط قرمز است و با برخورد قاطعانه‌ای که داشتیم جرائم خشن کاهش یافته است.
شعارسال: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت مردم در کشور خط قرمز است و با برخورد قاطعانه‌ای که داشتیم جرائم خشن کاهش یافته است.

سردار حسین اشتری در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی بیش از ۱۸ هزار نفر شهید دارد که ۵ هزار نفر از آنان را در مسائل داخلی و بعد از دفاع مقدس تقدیم نظام اسلامی کرده‌ایم.

او گفت: ناجا به صورت کامل و شبانه‌روز چه در مرزبانی و چه در شهر‌ها و روستا‌ها در حال آماده‌باش هستند و از تولد تا مرگ با مردم همراه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: در استان هرمزگان جرائم کاهش یافته و علت آن همدلی اعضای شورای تامین در استان و همبستگی روحانیت شیعه و اهل سنت نیز از دیگر علت‌های این موفقیت است.

سردار اشتری گفت: با توان انقلابی و مؤمنانه و روحیه جهادی با امکانات محدود کار‌های بسیار بزرگی صورت گرفته است که باید قدر بدانیم و امنیت ما در حد عالی و خوب است.

او افزود: این امنیت به راحتی به دست نیامده و شهدای بسیاری تقدیم شده است و هوشیاری مردم نیز از علت‌ها بوده است چنانچه نیروی انتظامی یک سازمان خدمتگزار است و در سال بیش از ۳۰ میلیون خدمت به مردم ارائه می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در ایام اربعین حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ایرانی از مرز‌های ما تردد کردند و حدود ۳۰۰ هزار نفر اتباع خارجی که در یک مدت زمان خاص به آن‌ها خدمات دادیم و در یک ۲۴ ساعت ۶۰۰ هزار نفر تردد داشتیم که در دنیا بی سابقه است، اما با لطف و عنایت خداوند و اهتمام همکاران به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم.

سردار اشتری افزود: ۷۵ درصد زائران افزایش داشتند و ۲۵ درصد تردد خودرو‌ها به مرز افزایش پیدا کرد و در اربعین امسال بیش از ۲ میلیون گذرنامه صادر شد و افتخاری برای ما است که فرمانده معظم کل قوا از کار ما اعلام رضایت کردند.

او گفت: در سیل اول سال و زلزله آذربایجان شرقی نیروی انتظامی جزو اولین دستگاه‌هایی بود که در مناطق حضور پیدا کرده و خدمت‌رسانی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در برخورد با جرایم خشن اقبال خوبی داشتیم و با شدت و قاطعیت برخورد داشتیم و این جرایم کاهش پیدا کرده است و خط قرمز ما امنیت مردم است و به هیچ عنوان از امنیت مردم کوتاه نمی‌آییم.

سردار اشتری افزود: هرمزگان یک استان امن و جزو استان‌های خیلی خوب در سطح کشور است البته موضوع قاچاق به دلیل نوع سرزمین است و اقدامات خوبی صورت گرفته است و ما به دنبال برخورد با دانه درشت‌ها هستیم که خیلی‌هایشان ساکن این استان و حتی کشور نیستند.

او گفت: توانمندی‌های نیروی انتظامی بسیار افزایش یافته است و کار‌ها در سیر خودش انجام می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 21 آبان 1398 ، کدخبر: ۷۱۳۶۴۷۴ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین