پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۶۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس دوچرخه‌سوار در قزوین راه‌اندازی خواهد شد و بنا داریم برای اولین بار پلیس‌های راهنمایی و رانندگی با ۱۰ دستگاه دوچرخه در سطح شهر حضور پیدا خواهند کرد.فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ناجا ۲۷ برنامه کلی و ۱۵۰ زیر برنامه با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» در سطح استان اجرا خواهد شد که عملکرد همه حوزه‌های ناجا در معرض قضاوت شهروندان قرار خواهد گرفت.

شعار سال: سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته ناجا در مرکز فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در سه حوزه امنیت، مبارزه با ناهنجاری و قانون‌گریزی و ارائه خدمات انتظامی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت ایران در منطقه مثال‌زدنی است، ادامه داد: جمهوری اسلامی گرید یک امنیت را در منطقه خاورمیانه داراست و دلیل آن وجود فرهنگ ایثار، فداکاری در سربازان فرمانده کل قوا است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن هفته ناجا ۲۷ برنامه کلی و ۱۵۰ زیر برنامه با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» در سطح استان اجرا خواهد شد که عملکرد همه حوزه‌های ناجا در معرض قضاوت شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی اشاره کرد: برای امنیت پایدار باید سهم هر فرد مشخص شود، پلیس به‌عنوان مجری قانون و در همه مراحل مقتدرانه حضور پیدا خواهد کرد.

حاجیان با اشاره به اینکه برای امنیت پایدار به مقوله هوشمندسازی پلیس و مشارکت مردم نیاز داریم، تصریح کرد: مردم باید برای امنیت پایدار با پلیس همراهی لازم و مطالبه گری را داشته باشند.

وی بیان کرد: در سطح منطقه پلیس ایران به‌عنوان پلیس هوشمند شناخته می‌شود؛ در حوزه پلیس فتا جزو کشورهای هوشمند هستیم؛ در استان قزوین موفق شدیم ۸۰ درصد جرائم سایبری را کشف کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین در اشاره به حوزه ترافیک و پلیس‌راه عنوان کرد: طی شش ماه نخست سال جاری ۱۶۷ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است که افزایش ۱۰ درصدی را شاهد بودیم ولی بااین‌وجود کاهش ۱۲.۶۶ درصدی آمار متوفیان ثبت شد.

وی اعلام کرد: مقایسه آمار شش‌ماهه نخست سال جاری با سال ۹۷ حاکی از کاهش ۴۵ درصدی تصادفات فوتی دارد.

حاجیان از غبارروبی مزار شهدا در روز پنجشنبه و حضور در نماز جمعه و تشکیل میز خدمت به‌عنوان برنامه‌های هفته ناجا یاد کرد و گفت: نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی شهر، آموزش ترافیک و مقررات به دانش آموزان، همایش پلیس و اصناف و مانور موتورسیکلت‌سواران از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی از راه‌اندازی پلیس دوچرخه‌سوار در قزوین خبر داد و گفت: بنا داریم برای اولین بار پلیس‌های راهنمایی شهر با ۱۰ دستگاه دوچرخه در سطح شهر حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰ برای افرادی که مشکل شنوایی و گویشی دارند خبر داد و عنوان کرد: اگر افراد خاص به سامانه ۱۱۰ پیامک دهند پلیس بلافاصله وارد عمل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خودرو، جاده و عامل انسانی از مؤلفه‌های تصادف به شمار می‌رود، تصریح کرد: پلیس با جدیت در جاده‌ها حضور پیدا و در تصادفات سهم عاملان تصادف را به‌صورت دقیق مشخص خواهد کرد؛ در تصادفاتی که عامل جاده و خودرو باشد به ترتیب اداره کل راه و شهرسازی و شرکت‌های خودروساز مقصر شناخته خواهند شد؛ اگر عامل انسانی باعث تصادف باشد آموزشگاه‌های رانندگی به‌عنوان مقصر شناخته و با آنان برخورد خواهد شد.

اجرای طرح «ناظر یک» در راستای برخورد با بدحجابی

حاجیان اظهار کرد: در راستای اجرای قانون، کشف حجاب جرم است و با متخلفان در قالب طرح ناظر یک با آنان برخورد می‌شود؛ در این طرح خودروهایی که در ملأعام کشف حجاب می‌کنند در سامانه ناظر یک ثبت می‌شود و نخستین بار به آنان تذکر داده خواهد شد و در صورت تکرار برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: شجاعت امروز برگرفته از نهضت عاشورای امام حسین (ع) است و امروزه مردم کشورهای یمن، نیجریه و فلسطین جلوی مستکبران ایستادگی کردند که تمامی آن‌ها حاصل دریافت پیام انقلاب اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران پیام آزادگی، ایثار و مقابله با ظلم را به دنیا مخابره کرد و در پی آن بیداری اسلامی اتفاق افتاد؛ امروز نقش ایران در معادلات بین‌المللی دنیا نقشی اثرگذار و اساسی است.

وی اشاره کرد: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز برگرفته از هدایت‌های مقام معظم رهبری بوده است و امروز جهان به این نتیجه رسیده است که ایران با ۴۰ سال قبل تفاوت اساسی پیدا کرده و برنامه‌های نظام را بر هم زده است. در چند سال اخیر شاهد به آه اندازی جنگ نرم توسط دشمنان بودیم که رسانه‌ها خط مقدم، مبارزه، صدور و نشر پیام انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و قلم‌فرسایی آنان موجب آگاهی جهان می‌شود.

حاجیان اشاره کرد: یادواره شهدای امنیت استان فردا با هدف ارج نهادن به ایثارگری‌های و فداکاری‌های شهدای حوزه امنیت در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 8 مهر 98، کد خبر: 98070806174، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
درود بر همه کسانی که برای امنیت این مرز و بوم تلاش میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین