پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۴۷۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
رئیس پیشین فدراسیون تنیس گفت که نامزدی سرپرست فعلی این فدراسیون برای انتخابات آسیایی اتفاق خوبی نیست.
شعارسال: مجید شایسته درباره نامزدی نامنی سرپرست فدراسیون تنیس در انتخابات کنفدراسیون آسیا گفت: نایب رئیسی غرب آسیا در دست ناصر الخلیفه بود. کسی که رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و در تلویزیون بین اسپورت هم مسئولیت دارد. ما نایب رئیسی غرب آسیا را در موقعیتی به دست آوردیم که قبل از آن شخصی از قطر نایب‌رئیس بوده است.

وی افزود: این کرسی بین‌المللی را راحت به دست نیاورده‌ایم. با ارائه برنامه و شناخت ایجاد شده اجلاس آسیایی را در ایران برگزار کردیم و آن‌ها در جریان رشد تنیس ایران هستند. همه این موارد در آسیا دیده شده که توانسته‌ایم این موقعیت را به دست آوریم و نباید تمام زحمات گذشته را زیر سوال ببریم و کاری کنیم که جایگاه بین‌المللی‌مان از بین برود.

شایسته اظهار داشت: نامزدی نامنی در آسیا اتفاق خوبی نیست و امیدوارم این خبر صحت نداشته باشد. دوستانی که می‌گویند کاری انجام ندادیم پس کرسی آسیایی را چه کسی به دست آورد؟ در مدت ۱۰ سال ریاستم در فدراسیون تنیس دو دوره خروشی را برای کرسی آسیایی معرفی کردم، چون جمهوری اسلامی ایران برای ما مهم بود و اسم فرد خاصی اهمیت نداشت. اگر می‌گویند کاری نکرد‌یم پس کسری رحمانی و درسا چراغی چرا مقام کسب کرده و مطرح شده‌اند؟

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 22 آبان 1398 ، شماره خبر: 2139386 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
1
حتما بهش خوش گذشته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
0
0
همه جا دعوا، همه جا بد اخلاقی، همه جا زیر آب زنی و ...، آخه چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین