پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۶۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: درج اطلاعات فدراسیونها در سامانه ما الزام قانونی است و همه نهادهای عمومی غیر دولتی از جمله فدراسیونهای ورزشی نیز شامل این قانون می شوند.
شعارسال: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: درج اطلاعات فدراسیونها در سامانه ما الزام قانونی است و همه نهادهای عمومی غیر دولتی از جمله فدراسیونهای ورزشی نیز شامل این قانون می شوند.
 
 ژاله فرامرزیان  در نشست مشترک روسای فدراسیون‌ها با دکتر سلطانی فر اظهار داشت: از زحمات آقای داورزنی در مدت خدمتشان در وزاتخانه تشکر میکنم و همیشه به علاقه و تعصب ایشان به حوزه ورزش احترام میگذارم.
 
وی در ادامه گفت: درج اطلاعات فدراسیونها در سامانه ما الزام قانونی است و همه نهادهای عمومی غیر دولتی از جمله فدراسیونهای ورزشی نیز شامل این قانون می شوند. قوانین اداری و مالی به خصوص در مورد مناقصات بسیار دقیق است و باید گزارش های مالی هر سه ماه یک بار به ما ارائه شود.
 
فرامرزیان ادامه داد: در مجامع عمومی فدراسیونها، گزارشهای مالی باید به صورت کامل ارائه شوند تا نهادهای نظارتی بدون ایراد و مشکل کار خود را انجام دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: شرایط بودجه امسال بسیار متفاوت از سالهای قبل است و تا کنون کمتر از ۳۴ درصد از منابع را دریافت کرده ایم اما به لحاظ قولی که به فدراسیونها داده بودیم ۵۳ و نیم درصد پرداخت کرده ایم که با احتساب رقم ۲۷ صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده به حدود ۵۵ درصد می رسد. باید از منابع در اختیار صیانت کامل داشته باشیم تا حداکثر استفاده را از حداقل امکانات و منابع برای پیشبرد اهدافمان داشته باشیم.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:    6 آذر 1398،کدخبر:    929145 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین