پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۴۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
طبق گزارشی که برخی از طراحان آلمانی از فنجان قهوه استفاده کرده اند. امروزه، زمین های قهوه دوباره استفاده می شود و آنها را به عینک آفتابی ساخته شده است.

شعار سال: طبق گزارشی شده است که برخی از طراحان آلمانی از فنجان قهوه استفاده کرده اند. امروزه، زمین های قهوه دوباره استفاده می شود و آنها را به عینک آفتابی ساخته شده است. گزارش شده است که این عینک های آفتابی ساخته شده از نقاط قهوه توسط یک شرکت اوکراین، Ochis طراحی شده است. عینک آفتابی از قهوه طبیعی و کتان ساخته شده است (همراه با پلیمرهای طبیعی)، به طوری که آنها لکه قهوه را بوی می دهند. لنزهای ساخته شده از محل قهوه قوی و انعطاف پذیر، 100٪ تخریب در هنگام دور انداختن، و لنزهای شیشه ای قابل تجزیه نیست، اما 100٪ قابل بازیافت است. این یک راه خوب برای هر دو شیک و سازگار با محیط زیست است. در حال حاضر، این عینک آفتابی در وب سایت رسمی برند موجود است که مجموعا 6 سبک است و مسیر رو به عقب را میگیرد.

 

تعداد بازدید : 181

شعار سال برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین