پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 450 کلاس درس در استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که تا پایان سال تحصیلی نیز این کلاس‌ها به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

شعار سال:مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 450 کلاس درس در استان از بخاری نفتی استفاده می‌کنند که تا پایان سال تحصیلی نیز این کلاس‌ها به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.

فرحناز قائدامینی گفت: با توجه به برودت هوا در فصل سرما از ابتدای سال استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس چهارمحال و بختیاری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و پیگیری‌های انجام شده از مجموع 10 هزار کلاس درس استان تاکنون 7 هزار کلاس مجهز به سیستم گرمایشی استاندارد (پکیج و رادیاتور) شده‌اند و گرمایش سایر کلاس‌ها از طریق بخاری گازی تامین می‌شود.

وی افزود: با توجه به عدم وجود شبکه گازرسانی در برخی مناطق استان، 450 کلاس درس چهارمحال و بختیاری از بخاری نفتی استفاده می‌کنند، تا پایان سال تحصیلی نیز این کلاس‌ها به سیستم گرمایشی استاندارد (رادیاتور روغنی) مجهز می‌شوند.

قائدامینی تأکید کرد: مسئله سلامتی دانش آموزان و ایمنی کلاس‌های درس، از مهمترین اولویت‌های کاری اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:10آذر1398،کد خبر:13980910000054،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین