پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
بختیاری فرماندار اراک پیش از ظهر یکشنبه همزمان با آغاز رسمی فرآیند نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران در اراک گفت:با دستور وزیر کشور نام نویسی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شد

شعار سال:فرماندار اراک: از نظر زیرساختی مشکلی در روند ثبت نام وجود ندارد و تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

بختیاری پیش از ظهر یکشنبه همزمان با آغاز رسمی فرآیند نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران در اراک گفت:با دستور وزیر کشور نام نویسی نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز شد و ۱۰ کاربر نام نویسی داوطلبین را در مرکز اصلی حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب واقع در فرمانداری اراک انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پیش بینی در روزهای آخر بر تعداد کاربران افزوده خواهد شد، افزود: برای ثبت نام داوطلبین تمامی امکانات موجود است و با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و همانند انتخابات سال های گذشته افزایش تعداد کاندیدها پیش بینی می شود؛ از نظر زیرساختی مشکلی در روند ثبت نام وجود ندارد و تمام تدابیر لازم اندیشیده شده است.

فرماندار اراک گفت:همزمان با برگزاری فرآیند ثبت نام، هیات های اجرایی نیز تشکیل خواهد شد به صورتی که لیست ۳۰ نفره به هیات نظارت ارسال می شود و آن ها تحت عنوان معتمدین آن را تایید می کنند.

بختیاری افزود: معتمدین با انتخاب ۸ نفر و سه نفر شامل فرماندار، دادستان و رئیس ثبت‌ احوال و به ریاست فرماندار هیات اجرایی را تشکیل می دهند از آن به بعد تمام مسایل انتخابات در قالب هیات اجرایی انجام می شود.

وی بیان کرد: امروز لیست ۳۰ نفره هیات اجرایی به هیات نظرات معرفی و پس از اعلام اسامی افراد حداکثر ظرف ۴۸ ساعت انتخابات هیات اجرایی برگزار می شود و این ۱۱ نفر تمامی مراحل کار هیات اجرایی را تا پایان انجام می دهند.

فرماندار اراک گفت: هیات اجرایی به محض تشکیل شدن فعالیت خود را آغاز می کند و مسئولیت بررسی صلاحیت‌ها، بررسی تعداد شعب، چیدمان نیروها و... را بر عهده دارد.

بختیاری افزود: سلامت انتخابات با هیات های اجرایی است و هیات نظارت و هیات بازرسی هنگام برگزاری انتخابات در تمام شعب به منظور جلوگیری از تخلفات حضور پیدا خواهند کرد.

تعداد بازدید : 3

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما،تاریخ انتشار:10آذر1398،کد خبر:2585304،markazi.iribnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین