پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
کشور‌های مختلف با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در زمینه‌های تحقیق، پیش‌گیری، شناسایی و درمان موقت، گام‌های بلندی در کاهش آمار مبتلایان به HIV برداشته‌اند. در ایران اما با وجود تخمین ۱۰۰ هزار نفری از آمار مبتلایان، دستگاه‌های متولی مبارزه با ایدز، با کمبود شدید منابع مالی برای مقابله با این بیماری رو به رو هستند.
شعارسال: همه ساله اول دسامبر برابر با ۱۰ آذر، از سوی سازمان ملل روز حهانی ایدز نام‌گذاری سده است. روزی برای آگاهی بخشی درباره یک بیماری مرموز که تا به حال برایش درمانی قطعی نیز پیدا نشده‌است. با این حال کشور‌های مختلف با سرمایه‌گذاری‌های هنگفت در زمینه‌های تحقیق، پیش‌گیری، شناسایی و درمان موقت، گام‌های بلندی در کاهش آمار مبتلایان به HIV برداشته‌اند. در ایران اما با وجود تخمین ۱۰۰ هزار نفری از آمار مبتلایان، دستگاه‌های متولی مبارزه با ایدز، با کمبود شدید منابع مالی برای مقابله با این بیماری رو به رو هستند.
 


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری فراز    ،تاریخ انتشار:   10   آذر 1398،کدخبر:    - ،www.faraz.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین